نرم افزار مبدل نصب نیست.

نظق رسایی در مجلس/یک حقوقدان باید بداند اداره حکومت دل‌بخواهی نیست

گزارش مشکل
Loading the player...
حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه در صحن علنی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی اخیرا مطرح کرده‌ است که دلش می‌خواهد رفراندومی برگزار شود. وی ادامه داد: یک حقوقدان باید بداند اداره حکومت دل‌بخواهی نیست و برای هر کاری قانون پیش‌بینی شده است. رسایی با اشاره به موافقت خود با برگزاری رفراندوم و تأکید بر ضرورت انجام آن گفت: اما آقای روحانی! شما وعده دادید صد روزه گزارش می‌دهید، 6 ماهه مشکلات را حل می‌کنید و زندگی مردم را متحول می‌کنید اما نشد. وی خطاب به رئیس جمهور،‌گفت: شما گفتید هم سانتریفیوژ‌ها باید بچرخد و هم چرخ کارخانه‌ها که هیچ کدام نچرخید و بیکاری بیشتر شد. نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آقای روحانی شما گفتید با توافقنامه ژنو تحریم‌ها برداشته می‌شود اما نه تنها هیچ تحریمی برداشته نشد بلکه تحریم‌ها بیشتر شد. وی خطاب به رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: شما گفتید مسکن مهر را ادامه می‌دهیم اما آن را تعطیل کردید؛ گفتید یارانه‌ها را ادامه می‌دهیم اما حامل‌های انرژی گران شد و یارانه‌ها اضافه نشد. رسایی ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور شما به مردم وعده دادید که از بورس حمایت می‌کنید و سرمایه‌هایتان را به بورس بیاورید و مردم سرمایه خود را به بورس بردند اما سرمایه‌شان نصف شد. وی خطاب به رئیس‌جمهور تصریح کرد: شما وعده دادید عزت را به پاسپورت‌های ما بازمی‌گردانید اما سفارت فرانسه به زنان ما می‌گوید کشف حجاب کنید تا به شما ویزا دهیم و هنوز به نماینده دولت در سازمان ملل ویزا داده نشده است. نماینده مردم تهران در مجلس گفت: شما گفتید از رکود عبور شده است اما رکود حاکم بر بازار جامعه است؛ نان را به یکباره 30 درصد گران کردید و در برخی مناطق 50 و در نقاطی نیز 100 درصد گران شده اما نظارت نمی‌کنید. وی خطاب به رئیس‌جمهور افزود:‌نفت بالای صد دلار به دلیل ضعف عملکرد ژنرال‌های شما و اعتماد به کدخدا برای فشار به مردم 40 دلار شده است. رسایی در ادامه گفت: آقای رئیس‌جمهور! شما وزرایی را به کار گرفته‌اید که ثروت‌شان چند صد میلیارد است؛ آقای روحانی در این مدت نه مشکلی حل کردید نه تدبیری، و نه امیدی ایجاد کردید. وی با درخواست از رئیس‌جمهور برای برگزاری رفراندوم خاطرنشان کرد: رفراندوم برگزار کنید که آیا این تدابیر شما که سبب ناامیدی در جامعه شده است ادامه پیدا کند یا نه؟ نماینده مردم تهران در مجلس با یادآوری سخنان اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه آرمان‌های ما نه به سانتریفوژ بلکه به قلب و دل و مغز ما وصل است، گفت: مشکل این است که قلب و مغز و دل به کجا وصل است؟ آرمان ها به سانتریفیوژ وصل نیست اما استقلال و غیرت کشور به آن وصل است. وی در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به مصوبه دولت که 20 درصد گاز را گران کرده است اظهار داشت: شرکت گاز به شکلی عمل می‌کند که خانواده‌هایی که 300 متر مکعب گاز مصرف می‌کنند 47 درصد گران‌تر پرداخت می‌کنند اما خانواده‌هایی که هزار و هشتصد مترمکعب مصرف گاز دارند 7 درصد گران‌تر می‌پردازند. عضو کمیسیون اصل 90 با اشاره به حضور مدیران شرکت گاز در این کمیسیون گفت: در جلسه با آنان ثابت کردیم که روش محاسبه‌شان غلط است اما حاضر به اصلاح آن نیستند در نتیجه هر کسی بیشتر گاز مصرف می‌کند ارزان تر هزینه می‌دهد.
9216

نمایش ویدئو در وب سایت شما

حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه در صحن علنی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی اخیرا مطرح کرده‌ است که دلش می‌خواهد رفراندومی برگزار شود.

وی ادامه داد: یک حقوقدان باید بداند اداره حکومت دل‌بخواهی نیست و برای هر کاری قانون پیش‌بینی شده است.

رسایی با اشاره به موافقت خود با برگزاری رفراندوم و تأکید بر ضرورت انجام آن گفت: اما آقای روحانی! شما وعده دادید صد روزه گزارش می‌دهید، 6 ماهه مشکلات را حل می‌کنید و زندگی مردم را متحول می‌کنید اما نشد.

وی خطاب به رئیس جمهور،‌گفت: شما گفتید هم سانتریفیوژ‌ها باید بچرخد و هم چرخ کارخانه‌ها که هیچ کدام نچرخید و بیکاری بیشتر شد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آقای روحانی شما گفتید با توافقنامه ژنو تحریم‌ها برداشته می‌شود اما نه تنها هیچ تحریمی برداشته نشد بلکه تحریم‌ها بیشتر شد.

وی خطاب به رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: شما گفتید مسکن مهر را ادامه می‌دهیم اما آن را تعطیل کردید؛ گفتید یارانه‌ها را ادامه می‌دهیم اما حامل‌های انرژی گران شد و یارانه‌ها اضافه نشد.

رسایی ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور شما به مردم وعده دادید که از بورس حمایت می‌کنید و سرمایه‌هایتان را به بورس بیاورید و مردم سرمایه خود را به بورس بردند اما سرمایه‌شان نصف شد.


وی خطاب به رئیس‌جمهور تصریح کرد: شما وعده دادید عزت را به پاسپورت‌های ما بازمی‌گردانید اما سفارت فرانسه به زنان ما می‌گوید کشف حجاب کنید تا به شما ویزا دهیم و هنوز به نماینده دولت در سازمان ملل ویزا داده نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: شما گفتید از رکود عبور شده است اما رکود حاکم بر بازار جامعه است؛ نان را به یکباره 30 درصد گران کردید و در برخی مناطق 50 و در نقاطی نیز 100 درصد گران شده اما نظارت نمی‌کنید.

وی خطاب به رئیس‌جمهور افزود:‌نفت بالای صد دلار به دلیل ضعف عملکرد ژنرال‌های شما و اعتماد به کدخدا برای فشار به مردم 40 دلار شده است.

رسایی در ادامه گفت: آقای رئیس‌جمهور! شما وزرایی را به کار گرفته‌اید که ثروت‌شان چند صد میلیارد است؛ آقای روحانی در این مدت نه مشکلی حل کردید نه تدبیری، و نه امیدی ایجاد کردید.

وی با درخواست از رئیس‌جمهور برای برگزاری رفراندوم خاطرنشان کرد: رفراندوم برگزار کنید که آیا این تدابیر شما که سبب ناامیدی در جامعه شده است ادامه پیدا کند یا نه؟

نماینده مردم تهران در مجلس با یادآوری سخنان اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه آرمان‌های ما نه به سانتریفوژ بلکه به قلب و دل و مغز ما وصل است، گفت: مشکل این است که قلب و مغز و دل به کجا وصل است؟ آرمان ها به سانتریفیوژ وصل نیست اما استقلال و غیرت کشور به آن وصل است.

وی در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به مصوبه دولت که 20 درصد گاز را گران کرده است اظهار داشت: شرکت گاز به شکلی عمل می‌کند که خانواده‌هایی که 300 متر مکعب گاز مصرف می‌کنند 47 درصد گران‌تر پرداخت می‌کنند اما خانواده‌هایی که هزار و هشتصد مترمکعب مصرف گاز دارند 7 درصد گران‌تر می‌پردازند.

عضو کمیسیون اصل 90 با اشاره به حضور مدیران شرکت گاز در این کمیسیون گفت: در جلسه با آنان ثابت کردیم که روش محاسبه‌شان غلط است اما حاضر به اصلاح آن نیستند در نتیجه هر کسی بیشتر گاز مصرف می‌کند ارزان تر هزینه می‌دهد.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #17 شنخ دات آی آر 1393-12-25 06:17
دستشون درد نکنه.خوب به رئیس جمهور و هیات دولت تذکر دادن
نقل قول کردن
-1 #16 سشیبس 1393-12-18 08:45
اقای رسایی یادش رفت بگه الکی مثلا ما نمیفهمیم چه شد مملکت به این روز افتاد
نقل قول کردن
0 #15 امیررضا 1393-11-21 05:51
به نقل از حسن فاتحی:
خاک بر سر همتون--تنها کسی که حکومت و مردم حالیش بود مهدی بازرگان بود اونم نذاشتن

به نقل از حسن فاتحی:
خاک بر سر همتون--تنها کسی که حکومت و مردم حالیش بود مهدی بازرگان بود اونم نذاشتن

الکی!!!
مثلا بازرگان سیاست حالی اش بود!!!
نقل قول کردن
-4 #14 حسن فاتحی 1393-11-20 06:54
خاک بر سر همتون--تنها کسی که حکومت و مردم حالیش بود مهدی بازرگان بود اونم نذاشتن
نقل قول کردن
+3 #13 عزيز-د-از ميانه 1393-11-16 19:02
هرچندكسي كه حرف حق مي زنه نيازي به احسنت وبارك الله نداره ولي الحق اين چند نفردرمجلس گل ميكارند ودينشان رانسبت به شهدا ادامي كنندخداازايشان قبول كند
نقل قول کردن
-2 #12 علی کردلو 1393-11-11 07:49
آقای رسایی ما دیگر بچه نیستیم قول بزنید شماها نمی گذارید مملکت درست شود فرادی شکست می خورد با اطرافیان ارتباط نداشته باشت کشورما با جهان دیگر ارتباط ندارد چگونه بورس -رکورد-گرانی-معیشت زندگی -اصلاح خواهد شد شما نمایندگان اجازه اصلاح شدن را نمی دهید
نقل قول کردن
+1 #11 عباس علیزاده 1393-11-02 16:59
فقط خواهشمندم طوری حرف نزنیم
که باز دشمن حوشحال بشه
نقل قول کردن
+4 #10 وحید 1393-10-30 19:57
بازخداپدراین رسایی روبیامرزه که جواب اینارومیده بعضی ازنماینده ها که انگار توسینماهستن نه صدایی نه حرفی هیچی من نمیدونم اینا برای چی رفتن اونجا صندلی رواشغال کردن خوب ازتلویزیون میدیدین یاازرادیو میشنیدین دیگه
نقل قول کردن
+2 #9 احمد12 1393-10-28 11:26
درود بر رسایی
نقل قول کردن
+3 #8 علی قربانی 1393-10-26 16:38
متشکر. بنده خدا دو کلام حرف هم داره میزنه هی متشکرم . ممنون . خب بزارید حداقل آخر جملش صحبتش رو قطع کنید.
والا این قوانین مجلس هم مضحکه است. دولت قبل به هر بهانه واهی استیضاح پشت استیضاح راه می انداختند. دلیلش هم مخالفت با احمدی نژاد بود نه اشکال از وزرا. اون موقع وقت تلف نمیشد؟ چند 100 ساعت وقت بابت اون خیمه شب بازیا تلف شد؟
حالا که این بنده خدا داره حرف حسابی میزنه پارازیت پشت پارازیت.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group