نرم افزار مبدل نصب نیست.

اسرائیل و پلیس ضد کودک

گزارش مشکل
Loading the player...
وجدان مردم جهان کی بیدار میشود؟ اخیرا رسانه‌های منطقه فیلمی را منتشر کردند که طی آن نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی اقدام به دستگیری کودکی 5 ساله می‌کنند. این فیلم در واقع در ادامه دیگر اقدامات نیروهای صهیونیست علیه فلسطینی هاست، حمله به کودکان و نقض حقوق آنها دیگر به بخشی از اخبار روزمره فلسطین تبدیل شده است. از زیر گرفتن کودکان در خیابان تا فیلم‌های متعدد از ضرب‌وشتم کودکان و نوجوانان زیر 18 سال و اشک‌های کودکی که برای رهایی پدرش ضجه می‌زند، بخشی از واقعیات زندگی کودکان فلسطینی است. شبکه المیادین لبنان در گزارشی با اشاره به اینکه کودکان فلسطینی به قهرمانان فیلم‌های منتشر شده از فلسطین اشغالی تبدیل شده‌اند، تاکید کرد که چه کسی مسئول کودکی نابود شده آنهاست. این شبکه در ادامه فیلمی از «احمد العربی» جوان 15 ساله فلسطینی نشان داد که نیروهای امنیتی اسرائیلی برای دستگیری وی به درب منزلش آمده بودند و پس از آن تصاویر کودک 5 ساله فلسطینی را که روز گذشته دستگیر شده بود، پخش کرد. این کودک که حالا آزاد شده، دو ساعت 5 سرباز اسرائیلی را مشغول خود کرده بود و سرانجام نیروهای امنیتی پدر وی را دستگیر می‌کنند. در ادامه تصاویری که از تلویزیون اسرائیل هم منتشر شده بود یکی از فرماندهان ارتش به سربازان دستگیر کننده می‌گفت: این اقدامات شما چهره ارتش را در مقابل رسانه‌ها تخریب می‌کند. این شبکه در پایان گفت: معلوم نیست که چه زمانی وجدان جهانی برای نجات این کودکان اقدام خواهد کرد.
7371

نمایش ویدئو در وب سایت شما

وجدان مردم جهان کی بیدار میشود؟

اخیرا رسانه‌های منطقه فیلمی را منتشر کردند که طی آن نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی اقدام به دستگیری کودکی 5 ساله می‌کنند.

این فیلم در واقع در ادامه دیگر اقدامات نیروهای صهیونیست علیه فلسطینی هاست، حمله به کودکان و نقض حقوق آنها دیگر به بخشی از اخبار روزمره فلسطین تبدیل شده است.

از زیر گرفتن کودکان در خیابان تا فیلم‌های متعدد از ضرب‌وشتم کودکان و نوجوانان زیر 18 سال و اشک‌های کودکی که برای رهایی پدرش ضجه می‌زند، بخشی از واقعیات زندگی کودکان فلسطینی است.

شبکه المیادین لبنان در گزارشی با اشاره به اینکه کودکان فلسطینی به قهرمانان فیلم‌های منتشر شده از فلسطین اشغالی تبدیل شده‌اند، تاکید کرد که چه کسی مسئول کودکی نابود شده آنهاست.

این شبکه در ادامه فیلمی از «احمد العربی» جوان 15 ساله فلسطینی نشان داد که نیروهای امنیتی اسرائیلی برای دستگیری وی به درب منزلش آمده بودند و پس از آن تصاویر کودک 5 ساله فلسطینی را که روز گذشته دستگیر شده بود، پخش کرد.

این کودک که حالا آزاد شده، دو ساعت 5 سرباز اسرائیلی را مشغول خود کرده بود و سرانجام نیروهای امنیتی پدر وی را دستگیر می‌کنند.

در ادامه تصاویری که از تلویزیون اسرائیل هم منتشر شده بود یکی از فرماندهان ارتش به سربازان دستگیر کننده می‌گفت: این اقدامات شما چهره ارتش را در مقابل رسانه‌ها تخریب می‌کند.

این شبکه در پایان گفت: معلوم نیست که چه زمانی وجدان جهانی برای نجات این کودکان اقدام خواهد کرد.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
  • kurskmScece
  • Ruslanpaw
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group