نرم افزار مبدل نصب نیست.

سلام خانم ابتکار

گزارش مشکل
Loading the player...
در حالی که رئیس سازمان محیط زیست واردات بنزین را حلال مشکل آلودگی هوای تهران قلمداد می‌کند، امروز هم در پایتخت شاهد آلودگی شدید هوا بودیم. به طوری که معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران اعلام کرد سالمندان از تردد در فضای باز خودداری کنند. البته این بخشی از سیاسی کاری های سازمان محیط زیست است که باید به تبع یه سازمان اهل کار کارشناسی باشد تا یک سازمان سیاسی.البته صبغه کار سیاسی این سازمان بر میگردد به ریاست این سازمان که پیش از این درباره سرطان زا بودن بنزین و همچنین پارازیت بر روی ماهواره های خارجی اظهار نظر هایی به صورت غیر مستقیم به نفع فتنه و حمایت از تحریم بنزین انجام داده بود که کم کم دارد به ماجرای زمستان و سیاهی زغال میماند.
7091

نمایش ویدئو در وب سایت شما

در حالی که رئیس سازمان محیط زیست واردات بنزین را حلال مشکل آلودگی هوای تهران قلمداد می‌کند، امروز هم در پایتخت شاهد آلودگی شدید هوا بودیم. به طوری که معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران اعلام کرد سالمندان از تردد در فضای باز خودداری کنند.

البته این بخشی از سیاسی کاری های سازمان محیط زیست است که باید به تبع یه سازمان اهل کار کارشناسی باشد تا یک سازمان سیاسی.البته صبغه کار سیاسی این سازمان بر میگردد به ریاست این سازمان که پیش از این درباره سرطان زا بودن بنزین و همچنین پارازیت بر روی ماهواره های خارجی اظهار نظر هایی به صورت غیر مستقیم به نفع فتنه و حمایت از تحریم بنزین انجام داده بود که کم کم دارد به ماجرای زمستان و سیاهی زغال میماند.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #3 صیانه 1393-08-26 08:19
سلام. یکی از مشکلات مهم واساسی در کشور عزیزم ایران, این است که هر کس بنا به مسئولیتی که دارد عمل نمی کند ,خانم ابتکار به جای پرداختن به علایق ودغدغه های حزبی اگر به وظیفه خود در سازمان محیط زیست عمل می کردند این حال روز هوای شهرمان نبود.
نقل قول کردن
0 #2 حامد اقا 1393-08-25 18:19
صرفا جهت اطلاع
میدونید که شوهر خانم ابتکار وارد کننده بنزین می باشد?
نقل قول کردن
+1 #1 کاظمی 1393-08-25 10:09
یعنی هیچ کسی نیست به کار ایشون رسیدگی کنه این جرمه این جنایته با جون مردم به چه قیمتی بازی میشه ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group