نرم افزار مبدل نصب نیست.

یک تیم برای دو چهره

گزارش مشکل
Loading the player...
گفت: در مستند تلویزیونی دکتر روحانی، یک کارشناس اقتصادی به تعریف و تمجید از او پرداخت. گفتم: مگه چه عیبی داره؟! گفت: آخه همین کارشناس اقتصادی مسئول ستاد اقتصادی دکتر ولایتی نیز هست! گفتم: در دوران طاغوت شخصی هم عضو حزب «ایران نوین»! بود و هم عضو حزب «مردم»! و در میتینگ‌های این دو حزب شعار می‌داد «حزب ایران نوین پاینده باد... یک کمی هم حزب مردم زنده‌ باد»! گفتنیست نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران وزیر اقتصاد مورد نظر علی اکبر ولایتی است.
11453

نمایش ویدئو در وب سایت شما

گفت و شنود،روزنامه کیهان(92/3/20)

گفت: در مستند تلویزیونی دکتر روحانی، یک کارشناس اقتصادی به تعریف و تمجید از او پرداخت.
گفتم: مگه چه عیبی داره؟!
گفت: آخه همین کارشناس اقتصادی مسئول ستاد اقتصادی دکتر ولایتی نیز هست!
گفتم: در دوران طاغوت شخصی هم عضو حزب «ایران نوین»! بود و هم عضو حزب «مردم»! و در میتینگ‌های این دو حزب شعار می‌داد «حزب ایران نوین پاینده باد... یک کمی هم حزب مردم زنده‌ باد»!

گفتنیست نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران وزیر اقتصاد مورد نظر علی اکبر ولایتی است.

 

مستند سازي شده و تدوين در مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #7 basiji 1392-03-21 08:03
این نشون میده ذات ولایتی در واقع همون کارگزارانیه کسی که سالها با این گروه کارکرده الان نمیتونه بگه که نگاهش در مسائل اقتصاد بین الملل و فرهنگ با اونها متفاوته. عرض ارادت بیش از اندازه آقای ولایتی به هاشمی سکوت او در مقابل عملکرد اصلاحطلبان و کارگزاران چهره روشنتری را از کاندیدایی نشان می دهد که اینروزها با دستمایه قرار دادن مشاورت رهبری سعی دارد خود را اصولگرا جلوه داده و آراء اصولگرایان را جلب کند.
این فیلم نشان میدهد با روی کار آمدن چنین فردی ما باز هم باید شاهد اقتصاد کارگزارانی یا همان سرمایه داری باشیم که بیشترین فشار بر مردم بود.
از سوی دیگر بعید به نظر می رسد که پیر کارکشته سیاست یعنی آقای هاشمی سرمایه خود را فقط در یک میدان به خطر بیندازد. خبر دیدار قالیباف پیش از ثبت نام با هاشمی ، وضعیت امروز ولایتی و حمایتهای هاشمی از روحانی نشان می دهد که پیرمرد سیاست بازی را تا اینجا خوب آمده است.
یک جریان شبه اصولگرا و یک جریان شبه اصلاح طلب در مقابل جریان اصیل انقلاب یک بازی به شکل های متفاوت است که از ابتدای انقلاب در جریان بوده است . معرفی بنی صدر ، معرفی منتظری ، تحمیل میرحسین موسوی و... را مرور کنید همین بازی است با شکل های دیگر
نقل قول کردن
0 #6 123 1392-03-21 07:17
حجة الاسلام و المسلمین بنایی مسئول موسسه اطلس تاریخ شیعه :
یک بار در اواخر آذرماه سال 91 صحبت از افرادی بود که احتمال حضورشان برای نامزدی در انتخابات مطرح است، آیت الله خوشوقت از میان همه افراد به صراحت فرمودند: آقای جلیلی اگر نامزد انتخابات شوند برای این کار (ریاست جمهوری) خوب هستند. در جلسه دیگری هم که صحبت از مسائل هسته ای بود در تایید شخصیت آقای جلیلی فرمودند:آقای جلیلی به موازین اسلام معتقد است و سیاسی کار (سیاست باز) نیست. و این در شرایطی بود که در آن ایام هنوز اصل کاندیدا شدن آقای جلیلی برای خیلی ها مشخص نبود وافراد دیگری مطرح بودند. http://qdrjalily.com/
نقل قول کردن
0 #5 لردسیاه 1392-03-21 05:58
نهاوندیان در حد ولایتی نبود همون بهتر که دکتر ردش کرد
نقل قول کردن
0 #4 حسن - سورنا 1392-03-21 05:54
من طرفدار ولایتی نیستم اما انصاف را رعایت کنید. حتما اونقدر نزد دو طرف مقبول بوده که هر دو از اون تعریف کنند.
نقل قول کردن
0 #3 تیزبین 1392-03-21 05:48
ازنگاه تیزبین شما ممنونم..ما به همچین دیده بان هایی نیاز داریم.از شما و کیهان ممنونم.
نقل قول کردن
0 #2 ناشناس 1392-03-21 05:44
ادامه کامنت قبل
اما آنچه امروز رفتار ولایتی را به سال 84 نزدیک میکند اتفاقی است که خواسته یا ناخواسته نشان میدهد تیم اقتصادی حسن روحانی از نزدیکان هاشمی -که بسیار سعی کرده در این ایام خود را بدل هاشمی نشان دهد-با تیم اقتصادی ولایتی یکیست و از یک نوع تفکر برخوردارست.ولایتی اگر بدنبال آرا متدینین است بایستی مرز بندی آشکاری با افرادی داشته باشد که دم از رابطه با آمریکا میزنند و حل مشکل اقتصادی را در عدم چرخش سانتریفیوژها و کوتاه آمدن از حق هسته ای میدانند.
نقل قول کردن
0 #1 ناشناس 1392-03-21 05:43
حسن روحانی و علی اکبر ولایتی در سال 1392 با دو چهره متفاوت در عرصه انتخابات حاضر شدند.ولایتی عامل ائتلاف با حداد عادل و قالیباف بود.وی در یک مصاحبه گفته بود این ائتلاف طی ربع ساعت تشکیل شد.پس ولایتی عامل تشکیل این ائتلاف بود که قرار بود ازمیان جمع سه نفره یک نفر باقی بماند.این اتفاق تا پس از نام نویسی نامزد ها نیفتاد تا اینکه در مناظره ها مشی متفاوت این سه نامزد به خوبی آشکار شد.پیش ازاین زمزمه هایی مبنی بر اختلاف در میان این این ائتلاف مطرح شد.اما راس ائتلاف و نه لزوما مقبولترینشان در ایامی که بروی ائتلاف سه نفره ابهامات و سوال های فراوانی وجود داشت در اینباره که چرا در سال 84 به نفع هاشمی کنار رفته است تبعات همه ی رفتارش را به گردن مرحوم آقا مجتبی تهرانی انداخت .ایندرحالیست که وی در اطلاعیه خروجش از دور رقابت های انتخابات نه تنها به نفع هاشمی کناره گیری میکند بلکه تبلیغاتبه نفع این نامزد را افتخار خود میداند که این حلقه مغفول مانده رسانه هاست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group