نرم افزار مبدل نصب نیست.

وزرای حامی فتنه را بشناسید1

گزارش مشکل
Loading the player...
کلیپ "من مدیر جلسه ام 1" طی سال های گذشته و پس از وقایع فتنه 88 توسط سایت مقام معظم رهبری منتشر گردیده و در آن ناگفته هایی از جزئیات جلسه خصوصی نمایندگان چهار کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 88 با رهبر معظم انقلاب از زبان یکی از حاضران جلسه بازگو می گردد. در طول این کلیپ به کرات نام برخی از وزرای پیشنهادی دکتر روحانی به عنوان حامیان جدی ادعای تقلب از سوی میرحسین موسوی مطرح می گردد.
14446

نمایش ویدئو در وب سایت شما

کلیپ "من مدیر جلسه ام 1" طی سال های گذشته و پس از وقایع فتنه 88 توسط سایت مقام معظم رهبری منتشر گردیده و در آن ناگفته هایی از جزئیات جلسه خصوصی نمایندگان چهار کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 88 با رهبر معظم انقلاب از زبان یکی از حاضران جلسه بازگو می گردد.

در طول این کلیپ به کرات نام برخی از وزرای پیشنهادی دکتر روحانی به عنوان حامیان جدی ادعای تقلب از سوی میرحسین موسوی مطرح می گردد.

کلید واژه

رهبرانقلاب

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #3 saeid 1392-05-18 14:28
سلام
خیلی ها میگن (و به نظرم درست هم میگن) که نمیشه به این کلیپ استناد کرد، چون معلوم نیست از زبان کیه؟ کی داره نقل خاطره میکنه؟ بیشتر شبیه اون فیلمیه که مخملباف علیه آقا ساخته! تو سایت مقام معظم رهبری هم رفتم اما این کلیپ رو پیدا نکردم.

این فیلم از زبان آقای رحیم مخدومی هست و در ضمن کتابش با مجوز وزارت ارشاد چاپ شده نکته بعد اینکه اگر فیلمی در این گستره ساخته بشه و دراون ازعبارات کذب علیه رهبری استفاده بشه دفتر رهبر معظم انقلاب به سرعت واکنش نشان میده که تا امروز که دو سه سال از این قضه میگذره هیچ گونه تکذیبیه ای صادر نشده
نقل قول کردن
0 #2 مردان خدایی 1391-11-13 07:47
سلام. خیلی سایت توپیه سایتتون رو تو وبلاگم لینک کردم.یاعلی آدرس:mardankhodaee.loxblog.com
نقل قول کردن
0 #1 عبدالحسین 1391-10-20 12:13
شلام چرا اینقدر حجم کلیپ ها بالاست اما کیفیتش کمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • pnuporulse
  • SamuelBob
  • DavidSob
  • RobertItaft
  • KarenHer
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group