نرم افزار مبدل نصب نیست.

اراده ای که هرگز شکسته نمی شود

گزارش مشکل
Loading the player...
مقاومت,مقاومت اسلامی,غزه,حماس,صهیونیست,اسرائیل,سرایا القدس,آمریکا,کشتار کودکان,بمباران
6060

نمایش ویدئو در وب سایت شما

بیش از 7 سال در شرایط تحریم غذایی و دارویی و مواد اولیه زندگی؛ زندگی کنند و شاید دلیل جنگ های تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در چند سال اخیر؛ همین مقاومت مردم فلسطین در قبال اسراییلی ها بوده است.

جنگ علیه نوار غزه در حال وارد شدن به یک ماهگی است. جنگ علیه پر تراکم ترین منطقه دنیا بر حسب جمعیت، جنگی که از سوی رژیم صهیونیستی در حال تحمیل است و بر اساس ادعای خودشان که چهارمین ارتش بزرگ و مجهز دنیا هستند هنوز نتوانستند مقابل گروه های محدود مقاومت ایستادگی کنند .
 
گروه های مقاومتی که حدود 7 سال است که از زمین و دریا و هوا در محاصره هستند
اسراییلی ها هنوز نتوانستند مقابل توان موشکی گروه های مقاومت ایستادگی کنند .علیرغم ادعاهایی که روسای این رژیم به ساکنان اشغالی اطمینان داده بودند تا در این حملات بتوانند توان موشکی گروه های مقاومت را بگیرند. اما همگان شاهد موشک باران هر روزه حماس و جهاد اسلامی به شهرک های صهیونیستی هستیم.
 
موشک هایی که آسایش و آرامش را از صهیونیست ها گرفته است
البته نه از آن جهت که این موشک ها دارای توانایی و قابلیت های پیچیده و تخریبی بالایی هستند. بلکه ترس صهیونیست ها از جهت نداشتن اراده و تحمیلی بودن اسکانشان در زمین هایی است که متعلق به خودشان نیست، از آن جهت است که در وجودشان ایستادگی و مقاومت معنا و تفسیر نشده و تنها کافیست که صدای آژیرهای خطری که در سرتاسر شهرک های اسراییلی برای اعلام خطر کار گذاری شده است به گوش صهیونیست ها برسد تا با شنیدن آن سریع به پناهگاه ها فرار کنند آن هم فقط برای تعداد معدودی از موشک های دست سازی که به دست جوانان فلسطینی ساخته شده است.
اما در آن سوی جبهه جوانان معتقد و دارای اراده زندگی می کنند که اعتقاد دارند می توانند مقابل صهیونیست هایی مقاومت کنند که دارای مجهز ترین سخت افزارهای جنگی است. درون جوانان و مردم غزه اما معنای مقاومت و ایستادگی مقابل زورگوها و اشغال گران معنا شده است.
 
در نتیجه این مردم توانسته اند بیش از 7 سال در شرایط  تحریم غذایی و دارویی و مواد اولیه زندگی؛ زندگی کنند و شاید  دلیل جنگ های تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در چند سال اخیر؛ همین مقاومت مردم فلسطین در قبال اسراییلی ها بوده است. مقاومتی که بیش از فلسطینی ها، صهیونیست ها را در رنج و عذاب انداخته ؛ چرا که در قاموس و روحیه صهیونیست ها این مقاومت هنوز تعریف نشده  و جنگ های تحمیلی و نابرابر اسراییل علیه این مردم، جنگی برای از بین بردن نسل این مردم است؛ نسل کشی که باعث شود تا دیگر مردم نتوانند مقاومت کنند.
 
ولی هنوز مردم غزه ایستاده اند . روحیه و اراده شان هنوز نشکسته است. شاید فرزندان کشته شده در دستان پدران و مادران غزه کمرشان را بشکند ولی اراده شان را هرگز.

پارامترهای مرتبط

رسانه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group