نرم افزار مبدل نصب نیست.

دلواپسان درد اسلام دارند

گزارش مشکل
Loading the player...
خط قرمز,توافق نامه,ژنو,تحریم,مذاکرات,دلنگران,دلواپسان,دلواپسیم,قرهی,کوچک زاده
6619

نمایش ویدئو در وب سایت شما

آیت الله قرهی، رئیس حوزه علمیه امام مهدی (عج)، در همایش «خط قرمز» گفت: برگزاری این همایش را که بسیار عالی است، تبریک می‌گویم. برگزاری چنین همایش‌هایی بسیار خوب است و غیر از بررسی‌های علمی،‌ بررسی حقیقی موضوع این همایش را حاج سعید قاسمی بیان کردند و آنان که ایمان داشته باشند می‌فهمند درد و دل این بزرگوار درد اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: آنان که می‌گویند چرا این نوع همایش‌ها برگزار می‌شود، باید بدانند که در ابتدا به نفع خودشان است چراکه برگزاری چنین همایش‌هایی از اینکه آنان بنی‌صدر دوم شوند جلوگیری می‌کند، البته اگر هوشیار و بیدار باشند.

این استاد حوزه در ادامه افزود: هدف از برگزاری چنین جلساتی این است که اشتباهات بنی‌صدر و دوران اصلاحات که افساد بود، تکرار نشود. اگر تصور می کنند صحبت دوستان سیلی است، باعث می شود از خواب غفلت بیدار شوند.

وی با اشاره به سخنان حاج سعید قاسمی تاکید کرد: اگر بدانند که حرف های حاج سعید تندروی نیست. عین دین است. در حالی که اگر کسی درد دین را بگوید مارک افراط می زنند.

البته همین افراد هستند که در موقع خطر از مسئولان دفاع می‌کنند به شرطی که آنان از مسیر ولایت خارج نشوند و همان دلواپسی امام و رهبری را داشته باشند نه اینکه مقام معظم رهبری بگوید بنده به مذاکرات امیدوار نیستم و یکی از مسئولین روز بعد بگوید بنده به مذاکرات «بسیار» خوشبینم.

آیت‌الله قرهی در پایان متذکر شد: ما بر این عقیده هستیم که باید خودمان تولید کنیم و تولیدات خود را به جهان بفروشیم نه اینکه تنها خریدار باشیم. آیا نباید در این موارد دل‌نگران باشیم؟ ما به نفع خودتان صحبت می‌کنیم و از شما می‌خواهیم به اصل برگردید

وی با اشاره به توجه آیت الله شاه آبادی درباره تولید خود مسلمانان، تاکید کرد: آیت الله شاه آبادی هم دلواپس بودند. در کتاب شذرات المعارف می گوید. ایشان استاد امام بود.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group