نرم افزار مبدل نصب نیست.

ببین تفاوت ره کجاست تا به کجا...

گزارش مشکل
Loading the player...
بحثی که از دیرباز درمیان مسئولین جمهوری اسلامی در میان بوده این است که آیا می توان پیشرفت یاهمان توسعه همراه با عدالت داشت.توسعه به معنای افزایش ثروت ورشد اقتصادی موجب گسترش عدالت خواهد شد؟دو تن از نامزدهای انتخاباتی با بیان نظارتشان در برنامه های تلویزیونی تفاوت گفتمانی خود را با رهبرانقلاب مبرز کردند از این رو مستضعفین تی وی به تلاش آمد تا این تفاوت گفتمانی راکه بعضا درمیان برخی افراد کمرنگ است برجسته کند تا آینده اقتصادی کشور با حضور گفتمان های متقابل یا بعضا متضاد با انقلاب اسلامی راگوشزد کرده باشد.
19535

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 بحثی که از دیرباز در میان مسئولین جمهوری اسلامی مطرح بوده این است که آیا می توان پیشرفت را همراه با عدالت داشت. پیشرفت به معنای افزایش ثروت و رشد اقتصادی موجب گسترش عدالت خواهد شد؟

رهبر معظم انقلاب نیز به عنوان سکاندار کشتی انقلاب اسلامی نظرات روشنی را در رابطه با عدالت و پیشرفت به عنوان راهبرد نظام جمهوری اسلامی ارائه داده اند، لکن دو تن از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در بیان آراء خود در تلویزیون، تفاوت گفتمانی فاحش خود با رهبرانقلاب را روشن کردند.

" پایگاه انتشار ویدئو صوت المستضعفین با نگاه انتشار گفتمان انقلاب اسلامی راه اندازی گردیده،  و نشر و دفاع از گفتمان مقام معظم رهبری را به عنوان پرچمدار گفتمان انقلاب وظیفه ذاتی خود می داند. لذا پرداختن به اختلاف دیدگاه نامزدها یا سایر شخصیتی های سیاسی با نظرات مقام معظم رهبری در این راستا بوده،  و به هیچ وجه با هدف تخریب یا تبلیغ اشخاص صورت نمی گیرد. "

مستند سازي شده و تدوين در مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #23 پا برهنه 1392-03-31 08:18
احسنت
عالی بود
در میان کاندیداها تنها یک نفر بود که اول عدالت رو میگفت و بعد پیشرفت و خودتون هم میدونین کی بود
زنده باد خامنه ای
زنده باد جمهوری اسلامی ایران
نقل قول کردن
0 #22 شیعه علی بن ابی طالب 1392-03-23 16:24
بنای جناب آقای قالیباف بر حق است حالا ممکنه یه جایی اشتباه کنند شما متوجه باشید نمی شه با حمل بر خطاها کسانی که سعی در حق دارند را باطل جلوه داد و غیر خودی حساب کرد
نقل قول کردن
0 #21 جواد 1392-03-23 10:35
قشنگ بود متشکرم
نقل قول کردن
0 #20 نرگس 1392-03-21 06:36
این کلیپ چرته!!! یک سفسطه واقعی برای تخریب اقایان انقلابی و اصولگرا...
هرادم عاقلی یکبار کلیپ رو ببینه میفهمه ناشیانه ساخته شده تا افکار رو به سمتی ببره.
نقل قول کردن
+1 #19 رسا 1392-03-19 20:20
این کلیپ به طرز باور نکردنی ماهرانه تخریب کرده. امیدوارم که از روی عمد نبوده باشه.
دوستان دقت کنن به این جملات آقا تو حرم رضوی تو سال 87، ببینن آیا با اون صحبت قالیباف در مورد عدالت منهای پیشرفت یعنی توزیع فقر، مو می زنه؟

"ما می‌خواهیم كشورمان از همه‌ی جهات ـ از لحاظ علمی، از لحاظ اقتصادی، از لحاظ فناوری، از لحاظ سیاسی ـ به پیشرفت برسد، مردم به رفاه دست پیدا كنند؛ اما در كنار پیشرفت، می‌خواهیم كشور عادلانه و با عدالت اداره بشود؛ این مهم است. نه عدالتِ بدون پیشرفت مطلوب است، نه پیشرفتِ بدون عدالت. عدالت بدون پیشرفت یعنی برابری در عقب‌ماندگی، برابری در فقر؛ این را نمی‌خواهیم. پیشرفت بدون عدالت را هم هرگز مطالبه نمی‌كنیم؛ پیشرفت، همراه با عدالت. باید فواصل طبقاتی كم بشود. باید آن كسانی كه برای تحرك استعداد دارند، فرصتهای برابر دریافت كنن"
بیانات حرم رضوی، فروردین 87
نقل قول کردن
+1 #18 حمزه 1392-03-19 08:05
به نقل از سید عباس:
به نقل از ali:
وقتی شما هیچی نداری عدالت چه مفهومی داره؟؟؟؟؟؟ غیر از توزیع فقره؟؟؟
پیشرفت باید محقق بشه که این پیشرفتو به عدالت قسم کرد

... شما هم از همونایی که همه چیز رو با پول خوشبخت مینن ؟؟؟
یکمی هم به هم دلی و فرهنگ و ادب فکر کنید !
یا علی برادر :-*


تفکر اسلامی میگه: در عدالت است که پیشرفت هست. حدیثی از امام علی (ع) هم با همین مضمون وجود داره که تو صحبت های آقاي جلیلی بهش اشاره شده
نقل قول کردن
0 #17 میثم 1392-03-19 07:46
چند نفر دیگه هم همین حرف ها رو میگن. خوب بود اون ها رو هم میگنجوندین
نقل قول کردن
+1 #16 ایرانی 1392-03-18 22:15
وبازهم کم لطفی..باکات کردن بخشی از حرفا و نتیجه گیری شتابزده براساس اسناد تحریف شده،نمیشه انتظار عقلانی تصمیم گرفتن رو داشت! «امکاناتی که درکشور هست رو باید عادلانه تقسیم کنیم..عادلانه و عاقلانه..نه عادلانه بی محاسبه وبدون حسابو کتاب..سعی کنیم امکانات رو بیشتر کنیم تا به همه بیشتر برسه،نه اینکه به یک قشر خاصی و به یک عده خاصی بیشتر برسه!» آیامضمون کل صحبت این دو نامزد مفهومی غیرازاین جمله داشت؟؟ تاوقتی سیاستای کمیته امدادی برای برطرف کردن فقر در جامعه بکار گرفته میشه، عدالت بمیان مستضعفان نخواهدآمد! ماامروز دنبال گداپروری نیستیم!امروز باید بدنبال توانمندسازی و به ارمغان آوردن عزت برای مستضعفین باشیم!اصلا خوب نیست که برای تخریب نامزدها به روشهایی متوسل شیم که BBC و VOA به اونها متوسل میشن..امام علی(ع):آنچه که بدان یقین نداری را بر زبان نیاور.
قالیباف: من تکنوکرات نیستم....
http://www.aparat.com/v/6YzCl
+ بیانات رهبر در جلسه بیست و هشتم تفسیر سوره بقره(پاسخ سوال دوم)اشاره شده در ویدئو
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=17182
نقل قول کردن
0 #15 گفتمان انفلاب 1392-03-18 16:10
آخرین صحبت آقای قالیباف در آخرین مناظره انتخاباتی:
«سفر 20 ساعته به امریکای جنوبی برای ما مزیت نسبی ندارد.»
ما برای مقاومت در امریکای جنوبی هستیم نه برای مزیت
آقای قالیباف شما یک تکنوکراتی! ادعای مدیریت جهادی نکن
http://gofteman-enghelab.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #14 محمدتقی 1392-03-18 15:41
آقا محراب عزیز، اتفاقا این نشان دهنده اختلاف دیدگاه ایشون با آقا است، مگه میشه عدالت باشه اما پیشرفت نباشه؟ قضیه، قضیه مرغ و تخم مرغه. اونها(تکنو کراتهای وحیانی!) میگن که اول باید به پیشرفت برسیم، بعد که از نظر مسایل مادی و زیر بنایی به پیشرفت رسیدیم ( و همینطور اختلاف طبقاتی، له شدن عده ای زیر چرخ توسعه، بی توجهی به مسئله فرهنگ، ابتذال و ...) حالا بیایم و این دستاوردها رو به صورت عادلانه تقسیم کنیم. که به نظر من از حضرت فیل هم این کار بر نمی یاد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group