نرم افزار مبدل نصب نیست.

انتقاد زن داغدار فلسطینی از سکوت اعراب

گزارش مشکل
Loading the player...
فلسطین,مقاومت,زن داغدار
3572

نمایش ویدئو در وب سایت شما

این شهروند فلسطینی در گفت وگو با شبکه خبری العالم، اعلام کرد که ملت فلسطین از سوی نظامیان صهیونیست در معرض نسل کشی و زنده به گور شدن قرار دارند اما جهانیان و بویژه سردمداران عرب تنها این اوضاع را نظاره می  کنند و این درحالی است که تنها گناه مردم فلسطین دفاع از خود، کرامت، خاک و دینشان است.

وی افزود: ملت فلسطین مانند سایر ملت ها حق حیات داشته و زندگی را دوست دارند اما به هیچ وجه زندگی با ذلت و خواری را نمی پذیرد بلکه خواهان برخورداری از زنگی شرافتمندانه هستند.

این شهروند فلسطینی درادامه با دفاع از مقاومت تاکید کرد: ملت فلسطین از مقاومت که مدافع کرامت و عزت فلسطینی هاست، حمایت می کند.

وی خطاب به ملت های عرب گفت: ای ملل عرب و ای امت مسلمان! اگر وجدان دارید و اگر دین دارید و از خدا می ترسید، ملت فلسطین را ببینید که سال به سال از خانه و کاشانه خود آواره می شوند و صهیونیستها جنایتهایی در حق آنها مرتکب می شوند. فرزندان ما کشته می شوند، مجروحان تکه تکه می شوند و شما ملت فلسطین را می بینید که در مقابل چشمانتان در معرض کشتار جمعی قرار می گیرد. گناه ما چیست؟ تنها گناه ما این است که می خواهیم از خود و عزت و کرامت و خاک و دین و ناموس خود دفاع کنیم.

وی افزود: ما از فرزندان مقاومت حمایت می کنیم و از خدا می خواهیم که همواره در کنار آنها باشد، ما همچنان از مقاومت حمایت خواهیم کرد حتی اگر زنده یا مرده در زیر خاک مدفون شویم، آنها از عزت و کرامت ما دفاع می کنند. از خدا می خواهیم که آنها را محفوظ بدارد. ما ملتی هستیم که زندگی همراه با عزت و کرامت را دوست دارد، ما زندگی همراه با ذلت و خواری را نمی خواهیم.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 24 gharebgomnam 1393-04-31 19:11
وقتی تمامی کشورها این اقدام فاجعه بار برعلیه بشریت به خصوص به مردم مظلوم غزه را محکوم میکنهو ایران هم محکوم میکنه برام سوال که ما که ادعا داریم مدافع مظلومان هستیم به چه درد میخوریم ؟؟؟؟
خدایا چه کنیم در این گرفتاری بلا که جان پناهی جز تو نداریم لبیک یا حسین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group