نرم افزار مبدل نصب نیست.

مسیر نفوذ داعش به استان بابل در عراق

گزارش مشکل
Loading the player...
داعش,عراق,تروریست,تکفیری,بعثی,جهاد,دفاع,جنگ,آشوب,آمریکا,عربستان,نوری مالکی
8061

نمایش ویدئو در وب سایت شما

با تداوم نفوذ عناصر گروه تروریستی داعش از استان "الانبار" به "بابل"، ارتش عراق به عملیات پاکسازی مناطق شمال این استان ادامه می دهد.
"علی السوراوی" خبرنگار شبکه العالم از بابل گزارش داد، ارتش عراق در ادامه عملیات پاکسازی مناطق شمال استان بابل از عناصر داعش، اعلام کرد که عناصر این گروه تروریستی همچنان از استان الانبار به استان بابل نفوذ می شوند.
ستاد عملیات بابل، عملیات گسترده‌ای را برای پاکسازی این استان از تروریستها آغاز کرده است. در همین حال، ستاد عملیات بغداد نیز در مناطق هم مرز با استان بابل در حال محاصره کردن تروریست ها است.
"فلاح الراضی" رئیس ستاد امنیتی و دفاعی استان بابل به شبکه العالم گفت: همکاری امنیتی خوبی بین ستاد عملیات فرات، بابل و الانبار وجود دارد.
اطراف شهر "المسیب"، "الحامیه" و منطقه "جرف الصخر" مهمترین مناطقی است که عناصر مسلح در آن به اجرای عملیات تروریستی می پردازند. در همین حال، ارتش و نیروهای امنیتی با پشتیبانی نیروی هوایی در حال پاکسازی بسیاری از مناطق هستند.
از سوی دیگر، "عثمان الغانمی" فرمانده ستاد عملیات فرات به خبرنگار شبکه العالم گفت: عملیات گسترده نیروهای مسلح ادامه دارد. هر هفته یک یا دو عملیات برای هدف قرار دادن مواضع عناصر تروریست اجرا می شود.
فرمانده ستاد عملیات بابل نیز تاکید کرد عناصر داعش و القاعده از استان الانبار به استان بابل نفوذ می کنند و آنها به علت محاصره شدن در استان الانبار، با وارد کردن تجهیزات نظامی به دنبال ایجاد جبهه دومی در بابل هستند. عملیات علیه داعش با هماهنگی ستاد عملیات بغداد و الانبار صورت می گیرد تا امنیت این مناطق فراهم شود.
سرلشکر "سعد حربیه" فرمانده ستاد عملیات بابل نیز در این خصوص به شبکه العالم گفت: همه نیروهای امنیتی، ارتش، نیروهای اطلاعاتی، نیروی هوای و نیروهای ویژه در عملیات بابل هماهنگ هستند.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group