نرم افزار مبدل نصب نیست.

آرزوی برآورده نشده استاد رحیم پور

گزارش مشکل
Loading the player...
رحیم پور,ازغدی,آرزو,اسلام,انتقاد,پیشنهاد,دانشجو,دانشگاه
6288

نمایش ویدئو در وب سایت شما

حسن رحیم پور ازغدی: ایران پر از بهشتی نیست عنوان خوبی برای این نشست است برای اینکه عده ای از خواب خرگوشی بیدار شوند و منظوری بالقوه از شخصیت شهید بهشتی را دریابند. حسن رحیم پور ازغدی، استاد دانشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست شورای عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در رابطه با بحث تشکیلات از منظر شهید بهشی و نیز شخصیت  این شهید بزرگوار گفت: ایران پر از بهشتی نیست عنوان خوبی برای این نشست است برای اینکه عده ای از خواب خرگوشی بیدار شوند و منظوری بالقوه از شخصیت شهید بهشتی را دریابند.

رحیم پور ازغدی با اشاره به این که چهره های معاند تنها به دنبال هتاکی بودند و هیچ گاه دنبال نقد استدلالی  نبودند افزود: یعنی این ها تا این حد مبتذل بودند به جای اینکه دو صفحه از حرفهای بهشتی را نقد کنند و بگویند اشکالاتش این است و این نقد ها را به آن داریم فحاشی می کردند و تهمت می زدند و یک کلمه بحث استدلالی  محتوایی نمی کنند.

همین بچه های انجمن اسلامی مستقل اولش که انجمن را به راه انداخته بودند چقدر فحش خوردند و تهمت شنیدند و اذیت شدند.

به خاطر همین یکی از آرزوهای بزرگ من این است که 5 صفحه از حرفهایی که زده ام را بخوانند و بگویند که فلانی این ها را گفته و نقدش کنند، تا به حال این کار را نکرده اند، حتی به چند نفر گفتم چک کنندسایت های مختلف و رسانه ها را ببینند چیزی می گویندیا نه اما کاری نکرده اند تا به حال جز:فحش، تهمت، تقطیع و شایعه.

مثلا من دوهزار ساعت بحث و صحبت  دارم؛ از این دوهزار ساعت بالاخره ده ساعت اشکال و چرندیات پیدا می شود(با خنده)، اما نگشته اند که پیدا کنند و خودم آخر سر باید بگردم و پیدا کنم.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
  • kurskmScece
  • Ruslanpaw
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group