نرم افزار مبدل نصب نیست.

آیت الله خاتمی:روزی می گفتند مرگ بر شاه نگویید الان می گویند مرگ بر آمریکا نگویید

گزارش مشکل
Loading the player...
نماز جمعه تهران,امام جمعه,آیت الله خاتمی,مرگ بر آمریکا,خطبه نماز جمعه
6888

نمایش ویدئو در وب سایت شما

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مناسبت‌های ماه جاری از جمله شهادت آیت‌الله صدوقی، رحلت علامه امینی و همینطور هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری امریکا در خلیج فارس توسط ناو امریکایی گفت: سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران در خلیج‌فارس پرونده سیاه دیگری از جنایات امریکای سراسر جنایت است.

خطیب نمازجمعه تهران به سالروز ترور مقام معظم رهبری در 6 تیر سال 60 و سالروز 7 تیر سالروز شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب، افزود: خدا این ذخیره انقلاب را برای ما حفظ کرد و امیدواریم سایه این رهبر بزرگوار تا انقلاب حضرت مهدی(عج) باقی باشد.

وی با طرح این سؤال که جرم آیت‌الله خامنه‌ای و شهید بهشتی در نظر دشمنان انقلاب چه بود، تصریح کرد: جرم آنها این بود که ایمان داشتند؛ همان جرمی که امروز استکبار با تمام قوا ملت ایران را با این جرم تحت فشار قرار می‌دهد.

خاتمی با تأکید بر اینکه دنیا و مستکبران می‌دانند که ایران بمب اتم ندارد و این مسئله با فقه ما نمی‌سازد، اظهار داشت: گرفتاری آنها ایران اسلامی است و نمی‌توانند در منطقه نظامی این چنینی را ببینند.

خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به اهانت‌های جریان منافقین و بنی‌صدر به شهید بهشتی و واکنش ایشان نسبت به این توهین‌ها گفت: زمانی که گوشه‌ای از سخنرانی و اهانت‌های بنی‌صدر و جریانش در حال پخش از تلویزیون بود، شهید بهشتی که آن روز در دفتر حزب جمهوری در قم در محضرشان بودیم، با آرامش گفت؛ روزی که پا در این راه گذاشتیم این مسائل را پیش‌بینی می‌کردیم.

وی اظهار داشت: رهروان راه انبیاء با مشکلات سست نمی‌شوند و در منطق آنها نمی‌توانیم وجود ندارد؛ امروز هم عده‌ای می‌گویند 1+5 کشک است و فقط باید با امریکا مذاکره کنیم و یا به قولی کدخدا را ببینید و ده را بچاپید و با مرگ بر امریکا چیزی پیش نمی‌رود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: ولی حرف ما این است که مرگ بر امریکا هیمنه این کشور را شکست.

خاتمی با اشاره به انتخابات سوریه و رأی 77 درصدی مردم این کشور به بشار اسد و تلاش‌های امریکا برای تجهیز مخالفان دولت سوریه گفت: با همه این تلاش‌ها 77 درصد مردم سوریه به کسی رأی دادند که امریکا نمی‌خواست و معنای این رأی همان مرگ بر امریکاست؛ در عراق نیز امریکا نمی‌خواست ترکیب فعلی رأی بیاورد ولی این اتفاق رخ نداد و در واقع این مسأله یعنی تحقق شعار مرگ بر امریکا.

خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به هفته قوه قضائیه، این قوه را پشتوانه اجرایی نظام خواند و افزود: اقتدار قوه قضائیه در واقع اقتدار ایران است.

وی توصیه‌های مقام معظم رهبری به دستگاه قضایی را موجب اقتدار درون‌زا برای این قوه خواند و اظهار داشت: اقتدار بیرونی نیز این است که آرامش بیرونی ایجاد کنیم و کسی که حکم علیه وی صادر می‌شود نباید جار و جنجال ایجاد کند.

خاتمی با اشاره به جنجال‌های اخیر علیه قوه قضائیه گفت: این جنجال‌ها به دو دلیل است؛ یکی موضع‌گیری‌های رئیس دستگاه قضا درباره فتنه و فتنه‌گران و دوم مسأله مبارزه قاطع قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه خود به تحرکات گروه تروریستی داعش اشاره و افزود: داعش و گروهک های دیگر روی صحنه‌اند و در واقع عروسک کوکی هستند.

وی با بیان اینکه حامیان این گروه‌های تروریستی در اردن ستاد مدیریتی آنها را تشکیل داده‌اند تصریح کرد: امریکا، اسرائیل و انگلیس و ارتجاع منطقه عضو این ستاد هستند و اینها معرکه‌گردان این غائله‌اند و هدف آنها نیز تجزیه عراق است.

خطیب نمازجمعه تهران خطاب به همسایگان ایران از آنها درخواست کرد که در جدول امریکا بازی نکنند و افزود: خانه‌های جدول دشمن را پر کردن دودی است که به چشم شما خواهد رفت.

خاتمی تصریح کرد: آنچه در عراق می‌گذرد دعوای شیعه و سنی نیست زیرا مراجع اهل سنت و شیعه عراق تأکید کرده‌اند که تروریست‌ها از آنها نیستند و در واقع این گروه‌ها اصلاً دین ندارند.

خطیب موقت نمازجمعه تهران اضافه کرد: چندین هفته از وحشی‌گری‌های داعش در عراق می‌گذرد اما شورای امنیت واکنشی نشان نداد و حتی جلسه اضطراری هم برگزار نکرد بنابراین این شورا یا مرعوب آمریکاست و یا دستشان در دست آنان است.

وی به عملکرد گروهک داعش اشاره و تصریح کرد: وقتی در فضای مجازی نام گروهک داعش را جست‌و‌جو می‌کنید، سرهای بریده و انواع جنایت‌های آنان برای شما به تصویر کشیده می‌شود.

خاتمی با بیان اینکه جریان آمریکایی، صهیونیستی داعش می‌خواهد آبروی اسلام را بریزد، گفت: آنان می‌خواهند اسلام را یک دین خشن و آدم‌کش معرفی کنند و از سوی دیگر خیال صهیونیست‌ها را نیز راحت کرده‌اند و بنا دارند رژیمی چون صدام آدم‌کش بنیان نهند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران از مواضع مرجعیت عراق تشکر و اضافه کرد: مواضع آیت‌الله سیستانی همه را یاد قیام 1920 علما علیه انگلیس انداخت و اقدام مبارکی بود.

وی به دو مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: دو طرحی که در مجلس در مورد «تکثیر نسل و سیاست‌های جمعیتی» و «حجاب و عفاف» به تصویب رسید اقدامی ستودنی بود و مردم خوشحال‌اند که مسئولان این دغدغه‌ها را دارند.

خاتمی با اعلام این خبر که وزرات کشور در مورد اقدامات خود برای حجاب و عفاف، اظهار کرد: وزارت کشور در نامه‌ای به اینجانب 16 مورد از اقداماتی که در مورد حجاب و عفاف را انجام داده‌اند را ذکر کرده است بنابراین دولت هم این دغدغه را دارد اما مسئولان سه قوه بهتر است در بخش حجاب ابتدا از کارگزاران خود شروع کنند.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 rahmat 1393-11-04 17:09
ای برخیا کین حتما منظورت دکترروحانیه خوب کاری میکنه که میگه واقعا هم راست میگه این شعارها جز فلاکت وبدبختی چیز دیگری برای ملت به ارمغان نمی اورد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group