نرم افزار مبدل نصب نیست.

اعترافات دوجاسوس ایرانی اعدام شده

گزارش مشکل
Loading the player...
دو جاسوس سرویس‌های اطلاعاتی موساد و CIA سحرگاه روز یک‌شنبه به دار مجازات آویخته شدند. احمدي پس از تثبيت موقعيت خود در سازمان سيا طي سفرهاي متعدد به ايران تلاش هاي گسترده اي جهت كسب اطلاعات محرمانه كشورمان براي آمريكا‌يي‌ها كرد و در همين شرايط نيز از جذب و به كارگيري نيروهاي مختلف براي خود نيز غافل نبود. اين جاسوس سيا با تشكيل تيم جاسوسي و نفوذ در بخش‌هاي مختلف كشور فعاليت هاي معاندانه خود را ادامه مي‌داد و اقداماتي براي راه‌اندازي شبكه جاسوسي در كشور در خدمت به سيا داشت كه البته دوام چنداني نداشت. با اوج گيري فعاليت‌هاي جاسوسي احمدي در كشورمان مسير تبادل اطلاعات و ارتباطي وي با اعضاي تيم جاسوسي اش شناسايي و اقدامات براندازانه وي ره گيري شد كه بالاخره با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات، اين جاسوس خودفروخته شناسايي و تيم معاند و سرسپرده به اربابان آمريكايي وي متلاشي شد.پس از دستگيري جاسوس سيا در ايران، بازجويي‌ها از وي آغاز و احمدي به تمامي فعاليت‌هاي خود اعتراف كرد، شبكه گسترده جاسوسي وي شناسايي و ارتباط اين جاسوس با سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه رو شد. كوروش احمدي پس از طي مراحل قانوني به اعدام محكوم و با تاييد ديوان عالي كشور سحرگاه امروز يكشنبه(29 ارديبهشت ماه) به دار مجازات آويخته شد.
11206

نمایش ویدئو در وب سایت شما

دو جاسوس سرویس‌های اطلاعاتی موساد و CIA سحرگاه روز یک‌شنبه به دار مجازات آویخته شدند.

احمدي پس از تثبيت موقعيت خود در سازمان سيا طي سفرهاي متعدد به ايران تلاش هاي گسترده اي جهت كسب اطلاعات محرمانه كشورمان براي آمريكا‌يي‌ها كرد و در همين شرايط نيز از جذب و به كارگيري نيروهاي مختلف براي خود نيز غافل نبود.


اين جاسوس سيا با تشكيل تيم جاسوسي و نفوذ در بخش‌هاي مختلف كشور فعاليت هاي معاندانه خود را ادامه مي‌داد و اقداماتي براي راه‌اندازي شبكه جاسوسي در كشور در خدمت به سيا داشت كه البته دوام چنداني نداشت.

با اوج گيري فعاليت‌هاي جاسوسي احمدي در كشورمان مسير تبادل اطلاعات و ارتباطي وي با اعضاي تيم جاسوسي اش شناسايي و اقدامات براندازانه وي ره گيري شد كه بالاخره با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات، اين جاسوس خودفروخته شناسايي و تيم معاند و سرسپرده به اربابان آمريكايي وي متلاشي شد.پس از دستگيري جاسوس سيا در ايران، بازجويي‌ها از وي آغاز و احمدي به تمامي فعاليت‌هاي خود اعتراف كرد، شبكه گسترده جاسوسي وي شناسايي و ارتباط اين جاسوس با سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه رو شد.

كوروش احمدي پس از طي مراحل قانوني به اعدام محكوم و با تاييد ديوان عالي كشور سحرگاه امروز يكشنبه(29 ارديبهشت ماه) به دار مجازات آويخته شد.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • FuriousPype
  • Pinupduzo
  • KinmakioNah
  • seltBish
  • Hagglife
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group