نرم افزار مبدل نصب نیست.

برخی رئوس فتنه هنوز آزادند/وزارت ارشادبایداسلامی فکر کند

گزارش مشکل
Loading the player...
جنتی,وزارت ارشاد,فتنه,محمد خاتمی,قوه قضائیه
6337

نمایش ویدئو در وب سایت شما

آیت الله جنتی:فرهنگ مسئله مربوط به امروز نیست بلکه مادام‌الحیات است و به فرموده رهبر معظم انقلاب مانند هوا برای ماست.

خطیب نمازجمعه تهران دستگاه‌های مختلف مانند حوزه‌های علمیه، سپاه، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و ... را به عنوان نهادهای متولی امر فرهنگی برشمرد و اظهار کرد: یکی از نهادهای مهم در امر فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

آیت‌الله جنتی با تاکید بر ضرورت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آثار منتشر شده، گفت: وزارت ارشاد باید اسلامی فکر کرده، تصمیم گرفته و برخورد کند تا مبادا کتابی که رنگ اسلامی نداشته و بلکه ضد اسلامی است، نشر یافته و پخش شود.

خطیب جمعه تهران ادامه داد: باید مراقب این ویروس‌هایی که می‌رویند و آثار فرهنگی را فاسد می‌کنند بود و علف‌های هرزه‌ای که مانع رشد شکوفه‌ها می‌شوند قطع کرد.

وی ادامه داد: اگر نویسنده‌ای نیز غیراسلامی می‌اندیشد نباید آثارش منتشر شود زیرا در دل‌ها جا باز کرده و مردم با آثارش آشنا می‌شوند.

دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه هر کسی دغدغه فرهنگی دارد باید به وزارت ارشاد کمک کند، بیان کرد: وزارت ارشاد هم عناد نداشته و توصیه‌ها را می‌پذیرد و اقداماتی نیز انجام داده‌  است که بعدها آثار مثبت آن ظاهر خواهد شد.

ایت‌الله جنتی در بخش دیگری از سخنان خود، با تشکر از رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور در برخورد قاطع با موضوع فتنه و فتنه‌گران، گفت: خیلی‌ از رئوس فتنه هنوز آزادند و هر چه می‌خواهند انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر ضرورت رصد این عناصر از سوی قوه قضائیه اظهار کرد: باید مراقب اینها بود که کجا رفته و چه شبکه‌هایی تاسیس می‌کنند؛ همه باید به مسئولین کمک کنند که ریشه فتنه را براندازند.

منبع خبر:خبرگزاری فارس

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • summarTraix
  • Angeldut
  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group