نرم افزار مبدل نصب نیست.

سناتور فرانسوی حامی منافقین به تهران می‌آید

گزارش مشکل
Loading the player...
سناتور,فرانسه,فیلیپ دالیه,منافقین,مجاهدین خلق
6590

نمایش ویدئو در وب سایت شما

یک سناتور فرانسوی که در هیأت پارلمانی این کشور عازم تهران شده از حامیان بزرگ سرکرده گروهک تروریستی منافقین بوده و مقالات و سخنرانی‌های متعددی در حمایت از این گروه داشته است.

در هیأت اعزامی پارلمان فرانسه به ایران که قرار است امروز وارد کشورمان شوند یکی از سناتورهای حامی منافقین نیز حضور خواهد داشت.

ناتالی گوله، نماینده مجلس سنای فرانسه و عضو کمیسیون روابط خارجی و نیروهای دفاعی، در صفحه توئیتر خود با اشاره به سفر این هیأت پارلمانی فرانسوی به کشورمان نوشت: "در هیأت اعزامی به ایران سناتور [فیلیپ] دالیه یکی از حامیان بزرگ [مریم] رجوی [از سرکردگان گروهک منافقین] نیز حضور دارد."

وی در ادامه نوشت: "امیدوارم وی افکار خودرا در ایران تغییر دهد."

هیأت فرانسوی امروز (۲ اردیبهشت) وارد تهران می‌شود و تا ۹ اردیبهشت در کشورمان حضور خواهند داشت.

ریاست این هیأت بر عهده فیلیپ مارینی، رئیس کمیسیون مالی پارلمان فرانسه، است. علاوه بر دالیه، میشل آندره، آیمری دو مونتسکیو، ژرارد میکل و ژان کلود فروکن نیز در این هیأت حضور دارند.حسین شیخ الاسلام، مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرده که این هیأت به دعوت غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به ایران سفر می‌کند.

بررسی تسنیم نشان می‌دهد که فیلیپ دالیه بارها در حمایت از گروهک منافقین سخنرانی داشته است از جمله در سال ۲۰۰۸ که در حضور اعضای این گروهک به آنها وعده همکاری به منظور مقابله با جمهوری اسلامی ایران را می‌دهد.

وی همچنین عضو گروه دوستی پارلمان فرانسه و اسرائیل و از مخالفان سرسخت برنامه هسته‌ای ایران است.

دالیه عضو یک گروه لابی‌گر است که از دولت فرانسه می‌خواهند مجاهدین خلق را به عنوان تنها گروهی که می‌تواند جایگزین جمهوری اسلامی شود، به رسمیت بشناسد.

منبع:خبرگزاری تسنیم

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group