نرم افزار مبدل نصب نیست.

صدای آمریکا گرای عملیات بعدی را به جیش‌العدل داد

گزارش مشکل
Loading the player...
صدای آمریکا,جیش العدل,دادستان زابل,موسی نوری قلعه
8276

نمایش ویدئو در وب سایت شما

شبکه صدای آمریکا که پیش از این گروهک تروریستی جیش العدل را در لیست فعالان حقوق بشریقرار داده بود، دوباره به خط دهی و هدایت این گروهک برای انجام عملیات تروریستی بر علیه مردم کشورمان اقدام نمود.

 

 "سیامک دهقانپور" مجری برنامه «افق» در تلویزیون دولتی امریکا، به بهانه سفر رئیس جمهور کشورمان به استان سیستان و بلوچستان، میزگردی را با حضور "محمد حسین بُر" (فعال تجزیه طلب بلوچ) و "الکس وطنخواه" (تحلیلگر نظامی انستیتو خاورمیانه امریکا که پیش تر در همین برنامه جنایات گروه های تروریستی جندالله و جیش العدل را در راستای اهداف حقوق بشری خوانده بود) تشکیل داد.

 

 

 

البته در این برنامه سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان و مسائل مهم مطرح شده در این سفر به حاشیه رفت و برنامه سازان صدای امریکا بر حمایت رسانه ای خود از جیش العدل و حامیان معنوی این گروهک تروریستی تمرکز کردند. در برنامه یادشده "محمد حسین بُر" یکی از سرپل های رسانه ای این جریان در خارج از کشور بدون اشاره به جنایت های پیشین گروهک موسوم به جیش العدل از جمله به شهادت رساندن 14 مرزبان جمهوری اسلامی در آبان ماه سال گذشته، فعالیت های آنان را در جهت دفاع از حقوق اهل سنت و مردم بلوچ قلمداد کرد و گفت:

«با توجه به اینکه جیش العدل به خاطر وساطت مولوی عبدالحمید این اقدام [آزادسازی چهار مرزبان ربوده شده] را انجام داده، الان وقت آن است که دولت آقای روحانی به اهداف مشترک مولوی عبدالحمید و جیش العدل که همان حقوق اهل سنت و مردم بلوچ است احترام بگذارد، زیرا در غیر این صورت ممکن است باز هم جیش العدل برای رسیدن به اهداف خود اقدام به عملیات هایی بکند. به طور مثال رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان اعلام کرده که سه نفر بلوچ[!] به جرم به قتل رساندن دادستان زابل تا دو هفته دیگر اعدام خواهند شد و اگر این اعدام ها صورت بگیرد، متقابلا جیش العدل خواهد گفت که ما حسن ظن خود را به جمهوری اسلامی نشان دادیم، اما آن ها باز هم می خواهند افرادی را اعدام کنند. همین می تواند شروع کننده اقدامات جدیدی از سوی جیش العدل باشد.»

یادآور می شویم که پیش تر نیز خط دهی به گروهک های تروریستی جنوب شرق کشور در دستور کار تلویزیون دولتی آمریکا قرار داشته است.

 

در آبان ماه سال گذشته به دنبال شهادت 14 تن از مرزبانان ایرانی در نقطه مرزی شهرستان سراوان توسط گروهک مزدور جیش العدل، صدای آمریکا تمام تلاش خود را برای توجیه این جنایت ناجوانمردانه به کار بست. همچنین پس از اعدام 16 جنایتکار که در اقدامات تروریستی علیه مردم ایران دست داشته اند، جمهوری اسلامی را به اقدامات تلافی جویانه از سوی جیش العدل تهدید کرد!

فراموش نمی کنیم که رسانه دولتی آمریکا پیش از این نیز آنتن خود را در اختیار شرور معدوم "عبدالمالک ریگی" قرار می داد و تلاش داشت وی را فعال حقوق بشر و آزادیخواه معرفی کند! این رسوایی بزرگ که موجب بی آبرویی بیش از پیش این شبکه تلوزیونی شد، مدیران این شبکه را برآن داشته تا به جای دعوت از رهبران این گروهک تروریستی از حلقه های ارتباطی جیش العدل در خارج از کشور نظیر «رضا حسن بر» و «محمد حسین بر» استفاده کند و مأموریت پشتیبانی رسانه ای از آن ها را به نحو حداکثری انجام دهد.در خاتمه شایان ذکر است که شهید "موسی نوری قلعه" دادستان زابل، به همراه راننده‌اش پانزدهم آبان ماه سال گذشته هنگام عزیمت به محل کار از سوی افراد ناشناس با شلیک چند گلوله به شهادت رسید. به دنبال وقوع ترور، تمامی عوامل این جنایت که وابسته به یکی از باندهای بزرگ قاچاق موادمخدر بودند به سرعت از سوی دستگاه های امنیتی دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند و پس از انجام تحقیقات، برای سه متهم اصلی پرونده به اتهام قاچاق موادمخدر، محاربه، راه‌بندان مسلحانه و تشکیل تیم تروریستی به منظور ترور دادستان زابل کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه انقلاب فرستاده شد و پس از محاکمه متهمان، برای آن ها حکم اعدام صادر شد.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group