نرم افزار مبدل نصب نیست.

کارنامه سیاه حقوق بشری عربستان

گزارش مشکل
Loading the player...
عربستان,حقوق بشر,زندان,زن
8101

نمایش ویدئو در وب سایت شما

روزنامه "اسلام‌تایمز" در گزارش مفصلی تحت عنوان "عربستان، ناقض‌ترین کشور حقوق بشر در جهان" به بررسی این موضوع پرداخته و نوشته بود "‏تجاوز به حقوق زنان، قلع و قمع و سرکوب اقلیت‌های دینی و قومی، عدم توجه به آزادی‌های اجتماعی و جلوگیری از آزادی بیان و قلم از موارد نقض حقوق بشر در این کشور به شمار می‌آید".

در بخشی از این گزارش آمده است: سروان دوم "عبدالمجید الاسمری"، رئیس زندان الدمام که به رفتار غیر انسانی با زندانیان مشهور بوده و از آنان کینه‌های شخصی دارد، پدر شوق الشمری را به همراه خود و به بهانه انتقال وی به بیمارستان، از سلولش خارج کرده و برای ثبت نشدن این جنایت در هیچ دوربینی، وی را به اتاق کنترل دوربین‌ها در زندان می‌برد.

رئیس زندان، در ابتدا و بدون هیچ درخواستی از الشمری، به همراه ماموران امنیتی به ضرب و شتم وی می‌پردازند به حدی که او تقریبا از هوش می‌رود.

اما این پایان ماجرا نیست، چرا که رئیس زندان پس از ضرب و شتم وی، ماده ضد عفونی‌کننده "دتول" را در دهان الشمری ریخته و ضربات محکمی را به سینه‌اش وارد می‌کند.

این شکنجه غیر انسانی که از ساعت 9 صبح شروع شده بود، در ساعت 5 بعداز ظهر و با اصرار ماموران امنیتی زندان(!) پایان یافته و سرانجام بدن خونین الشمری به بیمارستان منتقل می‌شود.

نکته قابل توجه این است که ماموران زندان پس از انتقال الشمری به بیمارستان مدعی می‌شوند وی با خوردن ماده دتول قصد خودکشی داشته است!

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 مهمان 1393-04-14 08:34
فیلمهات همه مشکل دارن. نمیشه تماشا کرد. خش زیاد دارن. النظافت من الایمان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group