نرم افزار مبدل نصب نیست.

رفتار متفاوت جلیلی و خاتمی در تحمل مخالف!!! بمناسبت روز دانشجو

گزارش مشکل
Loading the player...
خاتمی,جلیلی,مخالف,مقاومت,پادگان,دانشگاه,خیبر آنلاین مراسم جشن هسته ای که روز دوشنبه 25 فروردین در دانشگاه امیرکبیر و با حضور دکتر سعید جلیلی برگزار شد، حواشی جالب و عبرت آموزی را به همراه داشت. به گزارش "خیبرآنلاین"، در این مراسم که باحضور پرشور و معنادار دانشجویان برپا شده بود، تعدادی از افراد موسوم به "گروه فشار"، با یک سازماندهی قبلی در قسمت انتهایی سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه امیرکبیر تجمع کرده بودند و تلاش داشتند تا با شعارهای ساختارشکنانه، فضایی احساسی و خارج از منطق را بر جلسه حاکم کرده و در نهایت، این مراسم را مختل نمایند. تلاش نیروهای افراطی با تدبیر جالب جلیلی و همراهی اکثریت حاضران در محل مراسم به بهترین شکل ممکن مدیریت شد و در نهایت، وقتی مشاهده کردند که تیرشان به سنگ خورده، بی سروصدا جشن هسته ای این دانشگاه را ترک کردند. در این میان، بازخوانی تصویری یک خاطره از سال 83 و نوع برخورد محمد خاتمی در کسوت ریاست جمهوری با دانشجویانی که تا قبل از آن جزو حامیان سرسخت وی بودند اما در آن تاریخ، به جهت برآورده نشدن اهدافشان نسبت به اقدامات خاتمی انتقاد داشتند، و مقایسه این برخورد با نحوه مواجهه سعید جلیلی در برابر "گروه فشار" جشن هسته ای دانشگاه امیرکبیر بیانگر مسایل مهم بسیاری است. فیلم کوتاه ذیل، به خوبی نشان می دهد آنان که فریاد آزادیخواهی و انتقادپذیری‌شان گوش فلک را کر کرده، در برخورد با منتقدین (آن هم حامیان سابق خودشان) چگونه از کوره درمی روند و دانشگاه را با پادگان اشتباه می گیرند، و آنانی که شعار مقاومت سرمی دهند، چگونه در میدان عمل، اشداء علی الکفار و رحماء بینهم هستند.
25815

نمایش ویدئو در وب سایت شما

مراسم جشن هسته ای که روز دوشنبه 25 فروردین در دانشگاه امیرکبیر و با حضور دکتر سعید جلیلی برگزار شد، حواشی جالب و عبرت آموزی را به همراه داشت.

به گزارش "خیبرآنلاین"، در این مراسم که باحضور پرشور و معنادار دانشجویان برپا شده بود، تعدادی از افراد موسوم به "گروه فشار"، با یک سازماندهی قبلی در قسمت انتهایی سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه امیرکبیر تجمع کرده بودند و تلاش داشتند تا با شعارهای ساختارشکنانه، فضایی احساسی و خارج از منطق را بر جلسه حاکم کرده و در نهایت، این مراسم را مختل نمایند.
تلاش نیروهای افراطی با تدبیر جالب جلیلی و همراهی اکثریت حاضران در محل مراسم به بهترین شکل ممکن مدیریت شد و در نهایت، وقتی مشاهده کردند که تیرشان به سنگ خورده، بی سروصدا جشن هسته ای این دانشگاه را ترک کردند.
 
در این میان، بازخوانی تصویری یک خاطره از سال 83 و نوع برخورد محمد خاتمی در کسوت ریاست جمهوری با دانشجویانی که تا قبل از آن جزو حامیان سرسخت وی بودند اما در آن تاریخ، به جهت برآورده نشدن اهدافشان نسبت به اقدامات خاتمی انتقاد داشتند، و مقایسه این برخورد با نحوه مواجهه سعید جلیلی در برابر "گروه فشار" جشن هسته ای دانشگاه امیرکبیر بیانگر مسایل مهم بسیاری است.
فیلم کوتاه ذیل، به خوبی نشان می دهد آنان که فریاد آزادیخواهی و انتقادپذیری‌شان گوش فلک را کر کرده، در برخورد با منتقدین (آن هم حامیان سابق خودشان) چگونه از کوره درمی روند و دانشگاه را با پادگان اشتباه می گیرند، و آنانی که شعار مقاومت سرمی دهند، چگونه در میدان عمل، اشداء علی الکفار و رحماء بینهم هستند.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+2 #14 محمدجعفری 1394-09-24 17:01
به نقل از حامد .:
جلیلی یک کلام مقاومت والسلام

درود بر مسلمان واقعی
نقل قول کردن
0 #13 محمدجعفری 1394-09-24 17:00
به نقل از alisanei:
سلام بر سعید جلیلی کسی که آرمانش تنها انقلاب و اسلام است.
جلیلی یک کلام مقاومت وسلام

به نقل از دانشجو:
ادای روشنفکری ودموکراسی رو خوب اومدن اینها هشت سال قبل اگر میتونستن برای رسیدن به اهدافشون ایران رو حمام خون میکردن واژه دموکراسی ترفندی برای تضعیف آرمانها و باز گذاشتن دست غربیهاست البته امثال جنتی و اعتدال اومدن تمومش کنن

درود بر دوستان احمدی نژاد و جلیلی که با قدرت و صلابت از آرمان های اسلام دفاع کردند و مثل روحانی وطن فروش مملکت را بعد از 37 سال زحمت به دجال(آمریکای جهانخوار) نفروختند لعنت بر دجال پرست
نقل قول کردن
0 #12 محمدجعفری 1394-09-24 16:57
[quote name="alisanei"]سلام بر سعید جلیلی کسی که آرمانش تنها انقلاب و اسلام است.
جلیلی یک کلام مقاومت وسلام[/ درود بر مسلمانان واقعی درود بر دوستان جلیلی و احمدی نژاد
نقل قول کردن
0 #11 محمدجعفری 1394-09-24 16:54
درود بر احمدی نژاد و جلیلی که پای آرمان های انقلاب ایستادند و با قدرت و صلابت مقابل آمریکای جهان خوار ایستادند و ذره ای عقب نشینی نکردند و تولید ملی افزایش پیدا کرد بیکاری به کمترین حد در صد سال اخیر رسید اوضاع ساختمان از خرابه نشینی به ساختمان های امروزی رسید بزرگراه ها داز سال 1304 تا 1384 طی 80 سال 1500 کیلومتر هم نمی شد در دوران احمدی نژاد از مرز 25000 کیلومتر گذشت حقوق کارگر از ماهی 50000 به یک میلیون و پانصد هزار حداقل رسید گرانی ها حداکثر 4 یا 5 برابر افزایش حقوق 30 برابر با یک حساب ضرب و تقسیم می شود فهمید نه تنها چیزی گران نشده بلکه حقوق کارگر به 7 تا 8 برابر افزایش یافته درود بر مرد روزگار با صلابت احمدی نژاد سال 84 هر 10 خانه یک ماشین نبود در زمان او هر خانه چند ماشین سال 84 موبایل هر 15 خانه یک موبایل در زمان او هر خانه چندین موبایل سال 84 کامپیوتر مخصوص ثروتمندان الان در هر خانه یک یا چند کامپیوتر
ولی اکثر مردم نمی فهمند و چون عقلشان به گوششان است چون اگر به چشم شان بود این همه پیشرفت را می دیدند قدرت ملی و بین المللی در زمان او افزایش پیدا کرد چون در زمان خاتمی وطن فروش هر روز آمریکا تهدید به حمله می کرد و او یک فضاحت بار می آورد تا امریکا خوش رقصی اش را ببیند تا حمله نکند احمدی نژاد آمد و بر دهان آمریکا زد و کشور به چنین پیشرفتی رسید به قدیم ها فکر کنید تا یادتان بیاید کودکان آن موقع ها را ندیده اند آن ها را از هم اکنون آگاه کنید
نقل قول کردن
+3 #10 مسلم نمازی 1394-09-19 05:07
حسرتم اینه چرا مردم نشناختنش
انشاءالله دوره بعد...
نقل قول کردن
+20 #9 حامد مسلمي اميراني 1393-09-19 15:01
اقاياني كه در انتخابات رياست جمهوري ريشه تحريمها ومشكلات اقتصادي را در ناتواني تعامل ايران با غرب مي دانستند چگونه نتوانست مسئله تحريم را حل كنند وحتي براي قيمت نفت استراتژي مناسبي بگيرند تا قيمت ان كاهش پيدا نكند. اقا زنگه خودش سرهنگ مي دانست وديگران را پياده نظام.پس چرا تك دشمن را خنثي نكرديد.
نقل قول کردن
+26 #8 علی از لامرد فارس 1393-09-19 08:19
درود بر جانباز انقلاب جلیلی
مرگ بر خائنین به نظام و انقلاب
نقل قول کردن
+25 #7 سید حسینی 1393-09-19 05:41
سلام بابا به خدا ظلم جلیلی رو با خاتمی مقایسه کرد.. یه فتنه گر با یه مبارز حسینی قابل مقایسه نیست. میگن بدترین ظلم به مولا علی (ع) مقایسه امام با خلفاست. خدایی حقه جلیلی رو با خاتمی مقایسه کرد؟ جلیلی ! خاتمی !
نقل قول کردن
+12 #6 سید حسینی 1393-09-19 05:41
سلام بابا به خدا ظلم جلیلی رو با خاتمی مقایسه کرد.. یه فتنه گر با یه مبارز حسینی قابل مقایسه نیست. میگن بدترین ظلم به مولا علی (ع) مقایسه امام با خلفاست. خدایی حقه جلیلی رو با خاتمی مقایسه کرد؟ جلیلی ! خاتمی !
نقل قول کردن
+34 #5 ... 1393-02-01 10:44
تحمل مخالف به شعار نیس...
داریم میبینیم کسایی که ورد زبونشون "زنده باد مخالف من" بود و هست رفتارشون با مخالفا چطوره و کسی مثل دکتر جلیلی که هیچ ادعایی نداره و شعاری نمیده چه رفتاری داره...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group