نرم افزار مبدل نصب نیست.

بمب های دموکراسی

گزارش مشکل
Loading the player...
سوال مردم افغانستان از نیروهای اشغالگر ناتو و نیروهای آمریکایی این است که آیا دموکراسی با بمب های خوشه ای بدست می آید و به ثمر می نشیند. در برنامه زنده تلویزیونی بی بی سی میهمان برنامه که خانمی از افغانستان است فریاد ملت خود را از کشتار های افغانستان به بیان میکند.وی در بخشی از صحبت های خود با بیان اینکه آیا غرب بدنبال آن است تا با بمب های خوشه ای دموکراسی مورد ادعای خود را به ثمر برساند.در ادامه برنامه مجری که بنظرمیرسد مقداری مدیریت برنامه را از دست داده از میهمان میپرسد که آیا دوست داشتید که طلبان باز هم بر شما حکومت میکرد؟ که میهمان جواب میدهد طالبان و القاعده زاییده جهان غرب برای بدنام کردن مسلمانان هستند.مجری برنامه که همه چیز را از دست رفته میبیند با بیان اینکه وقت برنامه تمام شده است از ادامه صحبت های میهمان جلوگیری میکند.
12345

نمایش ویدئو در وب سایت شما

سوال مردم افغانستان از نیروهای اشغالگر ناتو و نیروهای آمریکایی این است که آیا دموکراسی با بمب های خوشه ای بدست می آید و به ثمر می نشیند.

در برنامه زنده تلویزیونی بی بی سی میهمان برنامه که خانمی از افغانستان است فریاد ملت خود را از کشتار های افغانستان به  بیان میکند.وی در بخشی از صحبت های خود با بیان اینکه آیا غرب بدنبال آن است تا با بمب های خوشه ای دموکراسی مورد ادعای خود را به ثمر برساند.در ادامه برنامه مجری که بنظرمیرسد مقداری مدیریت برنامه را از دست داده از میهمان میپرسد که آیا دوست داشتید که طلبان باز هم بر شما حکومت میکرد؟ که میهمان جواب میدهد طالبان و القاعده زاییده جهان غرب برای بدنام کردن مسلمانان هستند.مجری برنامه که همه چیز را از دست رفته میبیند با بیان اینکه وقت برنامه تمام شده است از ادامه صحبت های میهمان جلوگیری میکند.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 صداقت! 1392-02-05 12:26
1: بسیار خوشحالم که مجموعه ای مثل شما فعالیت خودش رو اغاز کرده.
2: واقعا کلیپ ها و ویدئوهای خوبی دارید !
-------------------------------
3: در مورد این ویدئو که گذاشتین :
یادمون نره این خانم تو این مصاحبه بشدت به ایران هم حمله میکنه ... فکرش رو کردید اگر یه شخصی پیدا شه بخش های دیگه این مصاحبه رو با بخش هایی که شما گذاشتید بذاره کنار هم یه نمه ناجور میشه!!
البته بخش غالب سخنان ایشون همون هست که شما منتشر کردید ولی این یه واقعیت که افرادی مثل ایشون یا خانم بلقیس روشن که شدیدا مخالف اشغال نظامی کشورشون هستند ، در کنار اون شدیدا با ایران هم مشکل دارند!

4: واقعا بی بی سی تو این مصاحبه حال ادم رو بهم میزد! البته اقدامات این مدلی تو برخی رسانه های خودمون هم کم نیست هاا :)
با این تفاوت که اینوری ها با شرف ترند!

5: سعی کنید زیادنشید مشابه رسانه های زرد و یا رسانه های مثل جم نیوز و بخش فرهنگی باشگاه خبرنگاران و الخخخ ( نمیگم اینا بدن و وجودشون لازم نیست ، نه اصلا ) ولی خب شما فرق میکنید!
یاحق
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GloriaHef
  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group