نرم افزار مبدل نصب نیست.

بأی ذنب قتلت...نسل کشی مسلمانان درمقابل هزاران دوربین

گزارش مشکل
Loading the player...
آفریقای مرکزی,نسل کشی,آنتی بلاکا,نظامیان مسیحی
7999

نمایش ویدئو در وب سایت شما

3 هزار مسلمان شهر بانگی را به سمت کشور همسایه چاد ترک کرده اند. این مسلمانان از اقدامات خشونت آمیز و قتل عام شبه نظامیان مسیحی "آنتی بلاکا" فرار کرده اند.

این درحالی است که شبه نظامیان یاد شده حتی به کاروان های مسلمانان از جمله زنان و کودکان درمسیر حرکت به سمت مرز چاد حمله می کنند.

در حمله به یک کاروان مسلمانان که تحت حمایت ارتش چاد به سمت مرز در حرکت بود، یک غیرنظامی کشته و هفت نفر دیگر به همراه دو نظامی چاد زخمی شدند.

رضوان عثمان مستشار نظامی چاد در بانگی گفت: تخلیه مسلمانان از بانگی با خطر همراه است زیرا شبه نظامیان آنتی – بلاکا کاروان ها را هدف قرار می دهند.

روستاها و شهرک های اطراف بانگی تا شعاع 300 کیلومتری از سکنه خالی شده است و گمان می رود که اکثر آنها خانه های خود را به سمت چاد ترک کرده اند به گونه ای که تاکنون 60 هزار مسلمان به این کشور پناه برده اند و نیمی از آنها را ارتش چاد تخلیه کرده است.

درسایه حمله به شهروندان مسلمان در آفریقای مرکزی، کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی در نشست فوق العاده خود یک هیئت بلندپایه را به بانگی فرستاد تا با مسلمانان این کشور ابراز همبستگی کنند.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی گفت: پاکسازی مسلمانان درچارچوب نسل کشی ادامه دارد و بانگی از ساکنان مسلمان خود خالی شده است و تنها یک چهارم آنها در اردوگاههای آوارگان باقی مانده اند.

دهها هزار نفر از مسلمانان سایر مناطق آفریقای مرکزی نیز به طور گروهی کار حرکت به سمت چاد، کامرون، مالی، سنگال، نیجر، نیجریه و سودان را آغاز کرده اند.

والری آموس مسئول عملیات بشردوستانه سازمان ملل درپایان سفر دوره اش به آفریقای مرکزی گفت: نیروهای کافی وجود ندارد و این کشور شاهد ویرانی کامل نهادهای آنها است.

درهمین حال، عباس شومان قائم مقام الازهر از پاپ خواست تا اقدامات خشونت آمیز گروههای مسلح در آفریقای مرکزی و آسیا و نظایر آن را به طور آشکار و روشن محکوم کند.

وی همچنین از قدرت های بزرگ خواست تا سیاست یک بام و دوهوای خود را در برخورد با مسائل بین المللی متوقف کرده و از موضع جانبدارانه خود علیه مسلمانان دست بکشند.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • summarTraix
  • Angeldut
  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group