نرم افزار مبدل نصب نیست.

گریز از مقام و شهرت طلبی

گزارش مشکل
Loading the player...
دکتر علیرضا مرندی,شهرت طلبی,وزارت بهداشت,وزارت بهداری,انجمن حمایت از کودکان,دکتر زرگر,شهید بهشتی,دکتر فاضل
6487

نمایش ویدئو در وب سایت شما

یک شب پسر عموی دکتر فاضل (وزیر وقت بهداری) من را در خیابان دید و من را به منزل خود دعوت کرد. آن شب عده‌ای دیگر از دوستان هم در منزل ایشان حضور داشتند که بعداً متوجه شدم آقای زرگر، آقای ولایتی و... نیز در آن جمع بودند، همانطور که داشتیم صحبت می‌کردیم تلفن زنگ زد و مرحوم شهید بهشتی از پشت تلفن خواستند که با آقای زرگر صحبت کنند.

وی ادامه داد: ایشان به دکتر زرگر گفتند من از شورای انقلاب تماس می‌گیرم. ما می‌خواستیم عباس شیبانی را به عنوان وزیر بهداری انتخاب کنیم اما چون وزیر کشاورزی نداشتیم، وزارت کشاورزی را به ایشان سپردیم، شما (دکتر زرگر) قبول می‌کنید وزیر بهداری شوید؟ ایشان هم پذیرفتند و به ما گفتند من وزیر شدم و شما باید بیایید و به من کمک کنید.

وزیر اسبق بهداشت همچنین گفت: هر کس زمینه ای که می توانست به دکتر زرگر کمک کند را تشریح کرد تا اینکه نوبت به من رسید، من گفتم کارهای آموزشی و پژوهشی چیزی است که مطبوع من است و نمی‌توانم وارد کارهای مدیریتی شوم. مدتی گذشت و یک روز همسرم گفت از دفتر وزیر بهداری چند باز زنگ زده‌اند و گفته‌اند سریعاً به آنجا بروی. در نهایت به دیدار آقای زرگر رفتم. وی از من خواست انجمن حمایت از کودکان که متعلق به یکی از اقوام شاه بود را مدیریت کنم.

نماینده مجلس ادامه داد: با وجود اصرارهایی که وجود داشت من این موضوع را قبول نکردم، موقع خداحافظی آقای زرگر حکم ریاست این انجمن را به من دادند و گفتند برو و با همسرت مشورت کن. من به خانه آمدم و به همسرم گفتم من باید با تو در مورد موضوعی مشورت کنم.ایشان گفت تو الان بیکاری و این مسولیت را قبول کن اما من گفتم بهتر است به کارهای پژوهشی خودم ادامه دهم. در نهایت حکم ریاست را خدمت آقای زرگر بردم و از ایشان عذرخواهی کردم.

مرندی گفت: وقتی می خواستم از در اتاق خارج شوم آقای زرگر گفت از این به بعد اگر جایی رفتی نگو به خاطر جمهوری اسلامی به ایران برگشتم، بگو به خاطر خودم برگشته ام. اگر به خاطر انقلاب آمده ای، انقلاب می خواهد تو پشت میز بنشینی و قلم بزنی. این صحبت برایم مثل یک شوک بود و دیگر نمی دانم چه شد که پشت ریاست میز انجمن حمایت از کودکان قرار گرفتم. یکی- دو ماه بعد از من خواستند قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداری شوم و بعد از آن هم معاون آموزشی- پژوهشی وزارت بهداشت شدم.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group