نرم افزار مبدل نصب نیست.

حرف های شنیدنی غرضی در مورد سیاست بازی عارف و خاتمی

گزارش مشکل
Loading the player...
محمد غرضی,عارف,خاتمی,انتخابات 92,روحانی
9507

نمایش ویدئو در وب سایت شما

نظر جالب غرضی در مورد کنار رفتن عارف از صحنه انتخابات در نوع خود بسیارجالب و شنیدنی است.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #2 حسین 29 1392-11-22 01:11
ای بابا اون قسمت که گفته بود نخست وزیر موقع عملیاتها تو خونه نشسته بود! اون قسمتی که رهبری این بنده خدارو برای نخست وزیر ی انتخاب کرد و هاشمی یکی دیگه رو معرفی کرد!
اون قسمت که بنی صدر رفته بود اعدامشو بگیره از امام برای خوابوندن کودتای ارتش تو کردستان!
این قسمتها رو کار میکردی!
نقل قول کردن
0 #1 عبدالرضا رفیعی 1392-11-21 19:45
با سلام و احترام،امروز مهمترین ابزار و ترفند مستکبرین برای استثمار مستضعفین سود بانکی می باشد تمام جنبش های و فعالیت های انقلابی در جهان امروز باید هدف خود را مبارزه با این سیستم استعماری قرار دهند البته مستضعفین از جمله جنبش ضد والستریت به خوبی تشخیص داده اند که ریشه ی بدبختی ها در کجاست.خواهشمند است شما نیز به جنبش ممانعت از ربا بپیوندید.نرخ بهره 23 درصد اوراق مشارکت روشن است که برای اینکه بتوانند این سود های کذایی را بپردازند تورم و گرانی را بر مردم مستضعف تحمیل خواهند کرد. چرا کشورهای پیشرفته سود بانکی بسیار کم است به همین دلیل کار و تولید رونق دارد.استکبار جهانی نمی خواهد کشورها پیشرفت کنند تا همچنان کشورها مصرف کننده ی محصولات آنها باشند و کسانی که مانع رونق کار و تولید می شوند در واقع در جهت خدمت به استکبار جهانی گام بر می دارند. تحربه جهانی و تعالیم مترقی اسلام نشان می دهد که سود بانکی زیاد باعث عقب ماندگی و وابستگی می شود.
مدل اقتصادی اسلام و قران اقتصاد بدون ربا(بدون استعمار و استثمار)است،ما باید این مدل را به دنیا معرفی کنیم رمز موفقیت ما در معرفی این مدل به جهان است دنیا تشنه مدل اقتصادی اسلام است،مخالفان این مدل در واقع با خدا و رسولش مخالفند(279سوره بقره) و جنگ آینده جنگ خدا پرستان با دنیا پرستان خدا بود.
ایران بر پا دارنده دین و وجود خداست،امیدوارم بزودی به مدل اقتصادی دست پیدا کنه که قابل عرضه به دنیا باشد فکر می کنم در حال حاضر این را کم داره ،اگر ایران از بین بره نخست جهان در معرض بلعیدن توسط نخبگان اقتصادی کثیف و فاسد قرار می گیره این نخبگان در پی بدهکار کردن همه مردم جهان از طریق وام های غیرقابل پرداخت هستند.(شکپپیر استاد دانشگاه و اقتصاددان)
MOSTAZAFIN.Tv
یادداشتی از آیت‌الله حائری شیرازی درباره‌ی چرایی عدم ورود حوزه به مباحث فقه حکومتی

امام راحل رضوان‌الله‌تعالی‌علیه وقتی ناچار شدند برای حفظ بانک‌ها، قانون بانکداری بدون ربا را تأیید کنند، به مسؤلین بانک توصیه کردند که راه نجاتی برای گریز از کار کردن پول پیدا کنید. عبارت امام رضوان‌الله‌تعالی‌علیه این است: کاری کنید پول کار نکند، در اسلام پول کار نمی‌کند. امام راحل رضوان‌الله‌تعالی‌علیه کار بالینی در مسائل اقتصادی کرده بود که به قانون بانکداری بدون ربا بسنده نکرد. اگر برای حفظ مردم از تشتت و حفظ بانک‌ها از ورشکستگی قانون بانکداری را پذیرفت، اما وصیت کرد که در این‌جا درجا نزنید و بالاتر بروید تا از کار کردن پول به راه نجاتی برسید. آفرین بر این همه جامعیت؛ هم حفظ بانک‌ها و هم حفظ اسلام. اعتدال یعنی همین که برای حفظ بانک‌ها اسلامیت قربانی نشود و برای رسیدن به اسلامیت حرکت تندی نشود که موجب فروپاشی بانک‌ها باشد و از راه اقتصاد لطمه به نظام پیش بیاید. فقه حکومتی یعنی همین.
مقام معظم رهبری:
در عین حال مسائل جدیدى وجود دارد. در زمینه‌ى اقتصاد، مسائل تازه‌اى وجود دارد. مثلاً ما بانکدارى اسلامى را به وجود آورده‌ایم. امروز مسائل تازه‌اى در زمینه‌ى پول و بانکدارى وجود دارد؛ اینها را بایستى حل کرد؛ باید اینها را در بانکدارى اسلامى – بانکدارى بدون ربا – دید. کى باید اینها را انجام بدهد؟ فقه متکفل این چیزهاست. البته من همین‌جا عرض بکنم که نیاز ما به کرسى‌هاى بحث آزاد فقهى در حوزه‌ى قم – که مهمترین حوزه‌هاست – برآورده نشده است.

گزیده ای از کلمات گهربار حضرت امام خامنه ای

مشکلات اروپائى‌ها مثل اتوبوسى است که زیر بهمن گیر کرده. سالها خود آنها بدون اینکه بدانند، مقدمات این مشکل را فراهم کردند. این فاصله‌هاى طبقاتى، این غلبه‌ى سازوکار ربا در مسائل مادى، این تقویت زورمندان مادى، این نفوذپذیرى از صهیونیستهاى پول‌پرست و مال‌پرست، آنها را دچار مشکلاتى کرده؛ این بهمنى است که روى سرشان افتاده. بنابراین مشکلات آنها با مشکلات ما خیلى متفاوت است. این هم یک واقعیت است.

ایشان در بخش دیگری از بیاناتشان به بیان اهمیت بانکداری اسلامی و مطرح کردن پول در جامعه به شکل اسلامی پرداختند وفرمودند: اگر کارگزاران دستگاه بانکی بتوانند این حقیقت را به معنای جامع آن درکشور پیاده کنند فتح عظیمی را موجب خواهند شد. در بانکداری اسلامی داد و ستد وتنظیم مبادلات پولی باید بر مبنای غیر ربا و قوانین و معاملات صحیح اسلامی صورت گیرد زیرا از خصوصیات بانکداری آن است که ظلم، استثمار، تبعیض و اختلاف طبقاتی درجامعه بوجود نمی آید.

سیستم بانکداری به این وضعی که الآن در ایران هست، این وضعْ وضع طاغوتی است. ربا در اسلام حرام است؛ در قرآن اعلام به حرمت شده است: کسی که ربا بخورد،ربا بگیرد ـ در اسلام، در قرآن گفته شده است که جنگ با خدا می‏کند! این سیستم باید متحول بشود. سیستم بانکی باید عوض بشود. و ما امیدواریم که با همت همۀ کارمندان و کارگران اینطور مسائل حل بشود. اگر این مسائل حل نشود، فرهنگ ما همان فرهنگ باشد، وزارتخانه‏های ما همان وزارتخانه‏ها باشد، افراد وزارتخانه‏ها باز همان باشد، ادارات ما باز همان ادارات باشد، و مردم ما باز همان افکار را داشته باشند که در زمان طاغوت داشتند، من خوف این را دارم که شکستی به ما وارد بشود که دیگر جبران نتوانیم بکنیم. باید همه با هم، همه مکلفیم ـ تکلیفْ تکلیف خدایی است ـ همه مکلفیم که اسلام و کشور را نجات بدهیم.

منبع: دفتر حفظ و نشر آثار آِت الله عظمی خامنه ای
http://reba.ir/
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
  • kurskmScece
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group