نرم افزار مبدل نصب نیست.

شیطان هنوز هم شیطان است

گزارش مشکل
Loading the player...
تهاجم فرهنگی,امام خامنه ای,نسل اول,نسل دوم,نسل سوم,
7372

نمایش ویدئو در وب سایت شما

کتاب «شیطان هنوز هم شیطان است» که به همت چندین جوان گمنام رونمایی شده است به مرور برخی از مهم‌ترین جنایات آمریکا پرداخته است.

یکی از نویسندگان این کتاب با اشاره به جمله مقام معظم رهبری بدین مضمون که «اگر تمام جنایات آمریکا را جمع کنیم، یک کتاب قطور می‌شود» گفت: هدف ما از انجام این کار نشان دادن همین واقعیت بود.

طراح صفحات این کتاب نیز اظهار داشت: سعی کردیم با استفاده از نماد پنجه شیطان در تمامی این طرح‌ها، خباثت آمریکایی‌ها را یادآوری کنیم.یکی دیگر از راویان این کتاب نیز با اشاره به  این  نکته که ماهیت جمهوری اسلامی سیاسی نیست گفت: از آنجایی که دشمنان انقلاب رفته‌رفته متوجه شدند که با پارامترهای علوم انسانی غربی نمی‌توانند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند، رو به جنگ فرهنگی با جمهوری اسلامی آورده اند.

وی ادامه داد: در ادبیات مقام معظم رهبری هم، این هشدارها را شاهد بوده ایم به گونه ای که از شبیخون فرهنگی، اکنون به جنگ نرم رسیده ام.
وی در پایان در پاسخ به سوالی درباره تفاوت های نسل سوم انقلاب با نسل اول و دوم؛ این مقایسه را قیاسی مع الفارغ دانست و خاطر نشان کرد: اگر جوانان نسل سومی هم به جای نسل اولی ها قرار می گرفتند قطعا همان راه را می‌رفتند. اگر نسل اول انقلاب با امثال شهید باقری و شهید فهمیده رسالت تاریخی خود را به دوش کشیده نسل سوم هم نشان داده با امثال شهید احمدی روشن در راه انقلاب استوار خواهد بود.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group