نرم افزار مبدل نصب نیست.

384چمدان پر از آلبوم عکس؟

گزارش مشکل
Loading the player...
فرح دیبا یاهمان فرح پهلوی این همه ثروت را چگونه بدست آورده است؟ بخشی از اموال رضاو فرح پهلوی از این قرار است قصر فرح در پاریس,بنیاد پهلوی در نیویورک,ساختمان تجاری اداری پهلوی در واشنگتن,اقامتگاه تابستانی فرح در کالیفرنیا,قصر فرح دیبا قاهره,پروژه کانال استریتدر نیواورلئان,گرانترین خانه و پارک در حومه لندن,قصر وباغ های استیل مانس,گرانترین باغ و ساختمان در ناپل ایتالیا,باغ بزرگ و ویلایی مجلل در کاپری,کاخ گل سرخ درژنو,قصر مجلل سنت موریس,زمین بزرگ کوه های راکی و... حال سوال اینجاست که فرح پهلوی این ثروت ها را به گفته خودش از چند آلبوم عکس استخراج کرده یا اینکه تاج ها و نیم تاج های به تاراج برده از ثروت این مردم بوده است؟
26848

نمایش ویدئو در وب سایت شما

فرح دیبا یاهمان فرح پهلوی این همه ثروت را چگونه بدست آورده است؟

بخشی از اموال رضاو فرح پهلوی از این قرار است

قصر فرح در پاریس,بنیاد پهلوی در نیویورک,ساختمان تجاری اداری پهلوی در واشنگتن,اقامتگاه تابستانی فرح در کالیفرنیا,قصر فرح دیبا قاهره,پروژه کانال استریتدر نیواورلئان,گرانترین خانه و پارک در حومه لندن,قصر وباغ های استیل مانس,گرانترین باغ و ساختمان در ناپل ایتالیا,باغ بزرگ و ویلایی مجلل در کاپری,کاخ گل سرخ درژنو,قصر مجلل سنت موریس,زمین بزرگ کوه های راکی و...

حال سوال اینجاست که فرح پهلوی این ثروت ها را به گفته خودش از چند آلبوم عکس استخراج کرده یا اینکه تاج ها و نیم تاج های به تاراج برده از ثروت این مردم بوده است؟

 تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+2 #1 Guest 1393-04-03 04:15
عکس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group