نرم افزار مبدل نصب نیست.

راه را گم نکنید

گزارش مشکل
Loading the player...
امام خامنه ای,22بهمن,دهه فجر,شعارهای انقلاب,مستضعفان,خامنه ای دات آی آر,
7870

نمایش ویدئو در وب سایت شما

بسماللهالرّحمنالرّحيم
روز بيست و دوّم بهمن، روز نجات ملّت ايران و روز شكوفايى و پيروزى بزرگترين انقلاب دوران تاريخ ما از شروع اسلام تا امروز را به همهى شما همميهنان عزيز و به همهى مسلمانان جهان تبريك و تهنيت عرض ميكنم.

يومالله بيست و دوّم بهمن براى ما، هم از اين نظر حائز اهميت است كه روز طلوع و ظهور بزرگترين انقلاب دوران تاريخ ما پس از اسلام است، و هم از اين نظر كه روز شكوفايى استعدادهاى ملّت ما و بهرهگيرى از زحمات و رنجها و مصائبى است كه اين ملّت در طول انقلاب بزرگ خود و در طول سالهاى مبارزه و نهضت متحمّل شده است. ما ملّت ايران اين انقلاب را عيد مبارك بزرگ خودمان بهشمار مىآوريم. پيش از اين انقلاب، ما جامعهاى بوديم از ارادهى انسانى بهدور، از اسلام بهدور، تحت سلطهى بيگانگان، تحت سلطهى مستكبران، وضع مادّى ملّت ما و وضع معنوى اين ملّت هر دو بد. انقلاب ما با نام خدا و با طلب مدد و كمك از پروردگار براى پيروزى اسلام و رفع ظلم و ستم آغاز شد و با تحمّل مصائبى در طول پانزده سال و بيشتر، به پيروزى رسيد.

از اوّلين روز پيروزى اين انقلاب، همهى ما گفتيم و همهى ملّت باور كردند كه كار با پيروزى بر ايادى آمريكا در كشورمان تمام نميشود، كار در بيست و دوّم بهمن به پايان نميرسد، بلكه كار در اين روز بزرگ و مبارك تازه آغاز ميشود. ما در بيست و دوّم بهمن قدم در جادّهاى گذاشتيم كه انتهاى اين جادّه، جامعهى اسلامى و انسانىِ آسوده و پر نعمت و پر بركت و برابر امر خدا و قوانين الهى است؛ بتدريج به آن نهايت نزديك خواهيم شد. تا امروز هم هرچه گذشته است، به آن عاقبت و فرجام نيك نزديك شدهايم؛ باز هم بايد تلاش كنيم تا هرچه نزديكتر بشويم. در اين تلاش، لطف خدا و راهنمايى رهبر و امام عزيز و بىبديلمان و ارادهى عمومى مردممان، مهمترين عناصر هستند. با اين حال ما بايد پرچمهاى برافراختهى اين راه را نيز از نظر دور نداريم؛ بايد راه را گم نكنيم؛ آنچه موجب ميشود كه ما راهمان را گم نكنيم، از انقلابمان عدول نكنيم، اين است كه شعارهاى «استقلال، آزادى، جمهورى اسلامى» و «نه شرقى، نه غربى، جمهورى اسلامى» و شعارهاى اصولىِ از قبيل اينها را همواره به ياد داشته باشيم. هر سخنى، هر عملى، هر حركتى كه ما را از اسلام دور كند، از مقرّرات اسلامى بر كنار بدارد و يا به سياست «نه شرقى و نه غربى» ما لطمه وارد بكند، در حقيقت ما را از آن نهايت و عاقبت نيك دور خواهد كرد.

اگر بخواهيم بى
دغدغه به سرمنزل جمهورى واقعى اسلامى و حكومت واقعى الهى برسيم، بايد مردم ما هرچه بيدارتر، هوشيارتر و آگاهتر بشوند. مردم بايد به شعار اكتفا نكنند؛ عمق دادن هرچه بيشترِ فكر اسلامى و معارف اسلامى در خودشان بايد همّت بگمارند؛ و البتّه معلّمان دين، راهنمايان الهى و قرآنى در اين راه مسئوليّت بزرگى را به عهده دارند.

من در چهارمين سالگرد و آغاز پنجمين سال انقلاب شكوهمند و عزيز و بىنظيرمان، به شما ملّت عزيز ايران و به شما قهرمانانى كه اين بار را بر دوش كشيدهايد پيام ميدهم و از شما درخواست ميكنم كه درك اسلام و فهم قوانين اسلامى و آشنايى با قرآن را هرچه بيشتر همّت بگماريد؛ و از فضلا، علما، معلّمان دين، آموزگاران معارف الهى و دانندگان سياست درست اسلامى درخواست ميكنم كه در راه روشن كردن ذهن مردم، هرچه بيشتر تلاش كنند. ما راه طولانى و زيادى در پيش داريم كه بايد آن راه را بپيماييم تا بتوانيم به سرمنزل حكومت واقعى الهى و اسلامى انشاءالله برسيم و بدين وسيله بشارت و مژدهاى به همهى مستضعفان و چشمانتظاران حكومت الله بدهيم.
والسّلام عليكم و رحمةالله و بركاته

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group