نرم افزار مبدل نصب نیست.

بلایی که بر سر میراث مصطفی آمد

گزارش مشکل
Loading the player...
اتفاقات اخیر موجب ناراحتی و جریحه دار شدن احساسات بسیاری از مردم شد تا آنجا که صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی را به واکنش واداشت.
10094

نمایش ویدئو در وب سایت شما

اتفاقات اخیر موجب ناراحتی و جریحه دار شدن احساسات بسیاری از مردم شد تا آنجا که صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی را به واکنش واداشت.

با پلمپ تاسیسات هسته ای نطنز ،گروه 5 +1 نیز 4.2 میلیلارد دلار از اموال بلوکه شده ایران را (که بالغ بر 100 میلیلارد دلار است) به صورت قسطی پرداخت می کند.اتفاقات اخیر موجب ناراحتی و جریحه دار شدن احساسات بسیاری از مردم شد تا آنجا که صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی را به واکنش واداشت.

تاثیر خبر تعلیق غنی سازی 20 درصد هیچ گاه مانند پخش تصاویر پلمپ سانتریفیوژ ها نبود .حالا در تاسیسات اتمی شهید احمدی روشن کارشناسانی که نام و نشان دانشمندان هسته ای ایران را روی سایت سازمان مطبوعشان آپلود می کردند و و به نوعی گرای ترور آنها را به صهیونیست ها می دادند ، امروز آمده اند تا میراث مصطفی ها را پلمپ کنند.این اتفاقات در رسانه های داخلی و خارجی با واکنش های متفاوتی روبه رو شد.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 ص 1393-06-12 04:01
سلام
اعضای دولت تدبیر وامید(؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)قبلا این لحظه را در دولت خاتمی تجربه کرده ،لحظه ای که شخص امام جامعه دستور دهد (باید در همین دولتی که پلمپ کرده پلمپ برداشته شود )انوقت منتظرم ببینم کدام ترک زمین را برای اب شدن وفرو رفتن در ان پیداخواهد کرد این صاحبان حراج خون وغیرت.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group