نرم افزار مبدل نصب نیست.

ام فرحات وتمجیدرهبرانقلاب

گزارش مشکل
Loading the player...
مریم فرحات (ام فرحات) از اهالی «حی الشجاعیه» در شرق غزه است که در تاریخ 24 دسامبر 1949 در یک خانواده طبقه ضعیف غزه به دنیا آمد و دارای 10 برادر و 5 خواهر بود. او 6 پسر و چهار دختر داشت که همه پسرهایش از اعضای گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس هستند که در این میان، 3 پسر به نام‌های نضال، محمد و رواد شهید شده‌اند و یک فرزند وی نیز 11 سال است که در اسارت رژیم صهیونیستی بسر می برد تا ام فرحات به «خنساء فلسطین» مشهور شود. «خنساء» یکی از زنان صدر اسلام بود که دو برادر و چهار فرزند او به دست کفار به شهادت رسیدند و خنساء این شهادتها را برای خود یک افتخار دانست. ام فرحات امروز به فرزندانش پیوست. رهبر معظم انقلاب در باره این زن میفرماید: «...بنده‌منظره‌اون‌مادری‌كه‌با پسرش‌وداع‌می‌كرد، ديروز در تلويزيون‌ديدم‌. بسيار هم‌دلم‌پر از غم‌شد هم‌دلم‌پر از اميد شد. غم‌بخاطر اينكه‌انسان‌ببيند كه‌دنيای‌اسلام‌چه‌گوهرهای‌ارزنده‌ای‌را دارد و نمی‌شناسد مثل‌اون‌مادر و دارد و قدردانی‌نمی‌كند مثل‌اون‌پسر. اون‌مادر می‌گفت‌اگر صد تا پسر مثل‌اين‌فرزندم‌داشته‌باشم‌همه‌را در اين‌راه‌می‌دهم‌. اينها را نمی‌شناسد دنيای‌اسلام.‌اين‌گوهرهای‌گرانبها را قدر نمی‌داند. غم‌از اين‌جهت‌و اميد از اين‌جهتی‌كه‌ملتی‌كه‌اين‌روحيه‌درش‌هست،‌روحيه‌آن‌مادر و آن‌پسر كه‌می‌آيند جلوی‌تلويزيون‌و خودشان‌را نشان‌می‌دهند و با هم‌خداحافظی‌می‌كنند و اين‌مادر می‌داند كه‌اين‌بچه‌بناست‌برود تا دو ساعت‌ديگر به‌قتل‌برسد، اين‌جوان‌رعنا را می‌فرستد بطرف‌ميدان‌جنگ‌. ملتی‌كه‌اين‌شجاعت‌را دارد اين‌ملت‌قابل‌اين‌است‌كه‌بماند قابل‌اين‌است‌كه‌پيروز شود...»
15120

نمایش ویدئو در وب سایت شما

مریم فرحات (ام فرحات) از اهالی «حی الشجاعیه» در شرق غزه است که در تاریخ 24 دسامبر 1949 در یک خانواده طبقه ضعیف غزه به دنیا آمد و دارای 10 برادر و 5 خواهر بود.
او 6 پسر و چهار دختر داشت که همه پسرهایش از اعضای گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس هستند که در این میان، 3 پسر به نام‌های نضال، محمد و رواد شهید شده‌اند و یک فرزند وی نیز 11 سال است که در اسارت رژیم صهیونیستی بسر می برد تا ام فرحات به «خنساء فلسطین» مشهور شود.
«خنساء» یکی از زنان صدر اسلام بود که دو برادر و چهار فرزند او به دست کفار به شهادت رسیدند و خنساء این شهادتها را برای خود یک افتخار دانست.
ام فرحات امروز به فرزندانش پیوست.

رهبر معظم انقلاب در باره این زن میفرماید:

«...بنده‌منظره‌اون‌مادری‌كه‌با پسرش‌وداع‌می‌كرد، ديروز در تلويزيون‌ديدم‌. بسيار هم‌دلم‌پر از غم‌شد هم‌دلم‌پر از اميد شد. غم‌بخاطر اينكه‌انسان‌ببيند كه‌دنيای‌اسلام‌چه‌گوهرهای‌ارزنده‌ای‌را دارد و نمی‌شناسد مثل‌اون‌مادر و دارد و قدردانی‌نمی‌كند مثل‌اون‌پسر. اون‌مادر می‌گفت‌اگر صد تا پسر مثل‌اين‌فرزندم‌داشته‌باشم‌همه‌را در اين‌راه‌می‌دهم‌. اينها را نمی‌شناسد دنيای‌اسلام.‌اين‌گوهرهای‌گرانبها را قدر نمی‌داند. غم‌از اين‌جهت‌و اميد از اين‌جهتی‌كه‌ملتی‌كه‌اين‌روحيه‌درش‌هست،‌روحيه‌آن‌مادر و آن‌پسر كه‌می‌آيند جلوی‌تلويزيون‌و خودشان‌را نشان‌می‌دهند و با هم‌خداحافظی‌می‌كنند و اين‌مادر می‌داند كه‌اين‌بچه‌بناست‌برود تا دو ساعت‌ديگر به‌قتل‌برسد، اين‌جوان‌رعنا را می‌فرستد بطرف‌ميدان‌جنگ‌. ملتی‌كه‌اين‌شجاعت‌را دارد اين‌ملت‌قابل‌اين‌است‌كه‌بماند قابل‌اين‌است‌كه‌پيروز شود...»

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

گردآوري و تدوين در مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 احمدی 1391-12-28 05:21
سلام فکرنمی کردم خبر فوتشون به این سرعت تو سایت ها پخش شده باشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group