نرم افزار مبدل نصب نیست.

لاریجانی: پررویی و بی حیایی هم حدی دارد

گزارش مشکل
Loading the player...
آملی لاریجانی,کلیپ,دانلود,ویدیو,مستضعفین,خاتمی,فتنه88 ,قوه قضاییه
8245

نمایش ویدئو در وب سایت شما

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی با بیان اینکه «داستان فتنه 88 فراموش شدنی نیست زیرا به جزئی از تاریخ کشور تبدیل شده است»، افزود: نمی‌دانیم اگر آن حرکت و حماسه مردمی روی نمی‌داد، اکنون کشور در چه وضعی قرار داشت.

رئیس دستگاه قضا خاطرنشان کرد: بصیرت مردم سبب شکل گیری حرکت خودجوش و حماسه نهم دی شد؛ بنابراین فتنه‌گران توجه داشته باشد که مردم ما همان مردم هستند و اگر فتنه‌گران بخواهند دوباره دست به اقداماتی برنند، چنین اجازه‌ای به آنان نخواهند داد، بلکه مستحکم‌تر از گذشته در برابر فتنه‌گران خواهند ایستاد.

آیت الله آملی لاریجانی با توجه به اظهارات برخی از کسانی که به نحوی در شکل گیری فتنه 88 نقش داشتند، گفت: متأسفانه برخی از کسانی که در فتنه دخیل بودند و برای راه‌اندازی جریان‌های فتنه در کشور اتاق فکر تشکیل دادند، ادعا می‌کنند از ظلمی که به ما شده است می‌گذریم که در پاسخ به آنان باید گفت پررویی و بی‌حیایی هم حدی دارد؛ شما با دشمنان این کشور هم صدا شدید، با دشمنان این کشور هم‌نوا شدید و حالا ادعا می‌کنید بر شما ظلم رفته است؟ ظلمی که شما بر نظام و مردم روا داشتید، هیچ وقت فراموش شدنی نیست.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group