نرم افزار مبدل نصب نیست.

هیچ عاقلی توافقنامه ژنو را امضا نمیکند

گزارش مشکل
Loading the player...
آملی لاریجانی,حقوق بشر,اوکراین,آمریکا,توافقنامه ژنو,آیت الله لاریجانی:با تفسیر آمریکا هیچ عاقلی توافقنامه ژنو را امضا نمیکند,
6651

نمایش ویدئو در وب سایت شما

رئیس قوه قضائيه با انتقاد از تفسیر و عملکرد «دوگانه غرب» در عرصه دیپلماسی تاکید کرد: اگر بناست همچنان تحریم‌ها ادامه یابد چه فرقی می‌کند که بهانه آن، فعالیت هسته‌ای کشور باشد یا ادعاهای حقوق بشری یا اتهام دفاع از تروریسم؟ این رویکرد همان بداخلاقی سیاسی است که از آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها سراغ داریم.
آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جلسه دیروز مسئولان عالی قضایی با تاکید بر اینکه توافق ژنو، با رعایت چارچوب‌ها و خطوط قرمز نظام در قبال شکسته شدن تحریم‌ها و اعتمادسازی مورد موافقت هیئت مذاکره‌کننده قرار گرفت، اظهار کرد: متاسفانه آمریکایی‌ها از توافق صورت‌گرفته، تفسیرهای عجیبی ارائه می‌کنند که هیچ شخص عاقلی آن را نمی‌پذیرد و این رفتار مویدی است بر ریشه‌های بی‌اعتمادی عمیقی که ملت ایران به آمریکا و هم‌پیمانانش دارد.
رئیس دستگاه قضا با انتقاد از ادعای مقام‌های آمریکایی مبنی بر اینکه توافق صورت‌گرفته با ایران صرفاً در زمینه انرژی هسته‌ای است و آنان می‌توانند مصادیق جدیدی را در موضوعات غیرهسته‌ای به تحریم‌ها اضافه کنند، تصریح کرد: چنین تفسیری توافقنامه ژنو را «لغو و بی‌معنی» می‌کند؛ زیرا هیچ انسان عاقلی زیر بار چنین توافقی نمی‌رود که از یک جهت تحریم‌هایی برداشته یا متوقف شود و به بهانه‌ای دیگر تحریم‌های جدیدی وضع شود.
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر حمایت نظام از هیئت مذاکره‌کننده هسته‌ای خاطرنشان کرد: از وزیر امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده می‌خواهیم که در مذاکرات آتی خود با طرف غربی، شفاف‌سازی کنند تا امکان تکرار چنین تفسیرهای «نامعقولی» فراهم نشود.
آیت‌الله آملی لاریجانی افزود: در متن توافق باید تصریح شود که وضع تحریم‌ها از هر منظری باید متوقف شود هرچند که ممکن است بداخلاقی‌های سیاسی ادامه پیدا کند‌؛ البته اطمینان داریم که تیم مذاکره‌کننده نیز زیر بار تفسیرهای غیرعقلانی از توافقات نخواهد رفت و ملت ایران نیز از توافقی که در چارچوب عزت نظام و مصالح کشور باشد و از خطوط قرمز نظام عبور نکند، حمایت خواهد کرد.
رفتار متناقض
مدعیان حقوق بشر
رئیس دستگاه قضا در بخش دیگری از سخنان خود مبانی و رفتار «متناقض» غرب در حوزه حقوق بشر را به چالش کشاند و گفت: مواضع حقوق بشری غرب چه در بعد نظری و یا عملی دوگانه است. غرب از یک سو می‌خواهد تفسیر خود از انسان را به جوامع غیرغربی از جمله کشورهای اسلامی به عنوان تنها تفسیر تحمیل کند و از سوی دیگر کرامت انسانی را به گونه‌ای تفسیر می‌کند که از دل آن جواز همجنس‌گرایی هم بیرون می‌آید؛ اما انسانی که اسلام به تصویر می‌کشد با این تصویر غربی از انسان هیچ سنخیتی ندارد.
آیت‌الله آملی لاریجانی دوگانگی رفتار غرب را مختص به موضوع حقوق بشر ندانست و با توجه به حوادث اخیر کشور اوکراین اظهار کرد: مقام‌های آمریکایی از هزاران کیلومتر دورتر خود را به جمع معترضان می‌رسانند و در امور داخلی یک کشور دخالت می‌کنند، اما به روسیه که کشور همسایه اوکراین است می‌گویند حق دخالت ندارد.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را میتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group