نرم افزار مبدل نصب نیست.

پاسخ اسد به شاهزاده سعودی؛نمایش پادشاه شن ها آغاز شد

گزارش مشکل
Loading the player...
بشار اسد,ولید بن طلال,پادشاه شن ها,انزور,سایکس پیکو,فرانسه,انگلیس,عبدالعزیز,عثمانی ها,آل الرشید,دانلود,کلیپ,مستضعفین,ویدئو,
11935

نمایش ویدئو در وب سایت شما

یک شاهزاده سعودی اذعان کرد که از رئیس جمهوری سوریه تقاضا کرده برای توقف پخش فیلم «پادشاه شن‌ها» ساخته یک کارگردان سوری که به زوایای پنهان شخصیت بنیانگذار پادشاهی عربستان سعودی می‌پردازد، وساطت کند.

شاهزاده «طلال بن عبد العزیز»، رئیس برنامه رشد و توسعه خلیج فارس افشا کرد که از «بشار اسد»، رئیس جمهوری سوریه درخواست کرده است، برای توقف پخش فیلم «پادشاه شن‌ها» ساخته کارگردان سوری که هم اکنون در لندن در حال پخش است و به زوایای پنهان شخصیت بنیانگذار پادشاهی عربستان سعودی می‌پردازد، وساطت کند.

شاهزاده طلال در این خصوص در صفحه «توئیتر» خود نوشت که از دوست مشترکی میان خود و بشار اسد درخواست کرده که از اسد بخواهد با میانجیگری خود مانع از پخش این فیلم در دمشق شود و ابراز امیدواری کرده بود که بشار اسد به خاطر اقدامات خیرخواهانه‌ای که «عبد العزیز آل سعود»، بنیانگذاری پادشاهی عربستان سعودی برای سوریه انجام داده بود و ملت و کشور سوریه نمی‌توانند، آن را فراموش کنند!! دستور به عدم پخش این فیلم دهد.

 

فیلم پادشاه شن‌ها از شخصیت ملک عبد العزیز بن عبد الرحمن الفیصل آل سعود، موسس پادشاهی عربستان سعودی سخن می‌گوید که توسط «نجده انزور» ساخته شده و در آن این کارگردان سوری به بررسی تاریخ مملو از وحشت و قتل و کشتار ملک عبد العزیز و خاندانش و ریشه‌یابی آن و رابطه کنونی آن با حوادث جاری در عرصه کنونی بین المللی می‌پردازد.

 

در بخشی از این فیلم انزور به توافقنامه‌ای می‌پردازد که ملک عبد العزیز با انگلیسی‌ها امضا کرد و به موجب آن، انگلیسی‌ها برای براندازی حکومت «آل الرشید» که بر ریاض حاکم بود و خلاصی از عثمانی‌ها برای بسط نفوذ غرب در منطقه به حمایت مالی و نظامی از عبد العزیز پرداختند و رهاورد تمام این اقدامات توافقنامه «سایکس پیکو» بود که بین انگلیس و فرانسه امضا و موجب تقسیم منطقه بین این دو کشور استعمارگر شد.

 

همچنین این فیلم به زوایای پنهان رابطه مستحکم و عمیق انگلیس با سلطان عبد العزیز و چگونگی رسیدن عبد العزیز به قدرت در عربستان به کمک انگلیسی‌ها می‌پردازد.

 

در بخش دیگری از این فیلم نیز انزور به توافقات جاری میان وهابی‌ها و آل سعود درباره تقسیم قدرت در عربستان پرداخته است.

اما بشار اسد دیروز دستور پخش این فیلم در کشور سوریه را داد تا پاسخی عملی به تجاوزات گسترده نظامی سرکرده های عربستان به سوریه داده باشد.

منبع خبر:خبرگزاری تسنیم

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+3 #2 محمود 110 1392-09-29 11:03
تشكرميكنم ازتمامي عزيزاني كه درساخت اين فيلم زحمت كشيدند ومژده ميدهم كه عربستان با همايت خود از تكفيريها گورخودش راكنده انشاالله سزاي اعمالش راخواهد ديد انشاالله
نقل قول کردن
+1 #1 طاهره 1392-09-26 19:37
من خیلی وقته از کلیپ های سایت استفاده میکنم
ممنون
خداقوت عالیه به روز بودنتون مرجع خوبی است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group