نرم افزار مبدل نصب نیست.

وقتی اوباما قدرت مذاکره دکتر جلیلی را تایید کرد

گزارش مشکل
Loading the player...
اوباما,سابان,روحانی,ظریف,تحریم,روحانی مچکریم,برنامه هسته ای,دکتر ولایتی,
9219

نمایش ویدئو در وب سایت شما

قابل توجه آقایانی که می گفتند، مذاکرات جای بیانیه خواندن نیست !

اوباما بصورت رسمی و علنی در صحبت های خود در نشست سابان مهر تاییدی بر قدرت مذاکراه ی آقای جلیلی و تیم مذاکره کننده وی زد! اوباما گفت : ایران در مذاکرات قبلی همزمان با مذاکره پیشرفت هسته ای هم داشت و بر تعداد سانتریفیوژهای خود می افزود!

اما در ژنو گام اول را برداشتیم و برای اولین بار در یک دهه گذشته توانستیم رشد برنامه هسته‌ای آن‌ها را متوقف کنیم و در برخی بخش‌های مهم به عقب بازگردانیم . این بدان معناست که آقای دکتر جلیلی از اینکه در طول پنج سال گذشته از حق مسلم ملت عقب نشینی نکردید و مردانه ایستادگی کردند.

اما روی دیگر این صحبت ها به نوعی یک روحانی مچکریم دارد که جای بسی تامل دارد.البته اوباما در بخشی از صحبت های خود مدعی شده است روحانی به واسطه تحریم ها از صندوق رای بیرون آمده است که با نوعی تحقیر محسوب می شود.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #6 مریم 1392-09-23 06:05
علیک السلام

وقتیکه دشمن از جلیلی تعریف میکنه؟!!!!!!!
فکر کنم شما اصلا play نکردی وگوش ندادی. شما گوش بده بعد بما بگو کجاش از جلیلی تعریف میکنه؟!!!
اینکه زیرش نوشته مهر تایید میگذاره، منظور برداشت ونتیجه گیری از حرفهای اوباماست که هر آدم عاقل وبی غرضی هم میتواند بفهمد. متوجه شدی برادر مرتضی؟
نقل قول کردن
0 #5 Guest 1392-09-22 23:08
آقا مرتضی، مگه غرب قبل از انتخابات جلیلی رو تخریب نمیکرد؟ ازش بد نمیگفت؟ چرا وحشت داشتند جلیلی رای بیاره؟؟؟

حتی یکی از کارشناسای آمریکایی به صراحت اعلام کرده بود اگه جلیلی رای بیاره آمریکا مجبوره حق غنی سازی ایران رو بپذیره، باید کاری کنیم جلیلی رای نیاره!!!

حالا خودت قضاوت کن
نقل قول کردن
0 #4 علی شبیری 1392-09-20 09:43
منم عرض میکنم خدمتتون اینکه دشمن تو فکر اختلاف افکنی هست توش بحثی نیست ولی اعتراف عقلا علیه خودشون قابل استفاده است.وقتی دوستان به این آقایون میگن آمریکا قابل اعتماد نیست این ها هم باید حواسشون رو جمع کنن نرن سوتی بدن در حد تیم ملی حتی صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی هم صداش در اومده...چندین بار این قضیه که ما میتونستیم معامله بهتری انجام بدیم رو تکرار کرد.حالا هم که کری گفته اگه هم مشکل هسته ای حل بشه تحریم ها پابرجا میمونه بخاطر قضیه حزب الله و حماس و حمایت از تروریسم.مقام معظم رهبری کم گفتن که من به مذاکره خوشبین نیستم؟آقایونی که محاسبات مردم رو بردن به این سمت که میشه با مذاکره مشکلات اقتصادی رو حل کرد الان بیان تحویل بگیرن...
نقل قول کردن
0 #3 morteeeza 1392-09-20 07:00
بنده با همون گذاره اوباما مشکل دارم....در ضمن بنده نگفتم رفتار آقای ظریف خوب بوده و همه چی عالیه عالیه...به هیچ وجه!
بنده با این مشکل دارم که چرا اوباما همین حرفشو همون چند سال پیش نزد...یا چرا همین حرفاشو روز بعد ژنو نزد...حالا که نشستن تحلیل کردند فهمیدن چه اشتباهی کردند اینا صلح رو گرفتن و حالا هم دارند غنی سازی میکنن....پس بهترین کار اینه که جلیلی رو بکشیم بالا تا مردم ایران بگن بابا این چه صلحی بود کردی آقای ظریف! آمریکا که میگه توافقی درباره هسته ای ایران نشده آمریکا داره میگه غنی سازی متوقف آب سنگین متوقف...می خوان ظریف و با مردم بد کنن همون طوری با احمدی نژار و خیلی های دیگه کردن...من نمیخوام جبهه گیری کنم نسبت به کسی...ولی این واقعیته اصلا شیوه چندین ساله آمریکا اینه تا یکی ازشون چیزی میگیره یا ازشون جلو میافته لهش میکنن...
نقل قول کردن
0 #2 علی شبیری 1392-09-20 06:38
سلام آقا مرتضی ..آقای اوباما یه گذاره گفتن که به ضرر خودش بوده...یعنی تا آقای جلیلی مذاکره کننده بوده ایشون پیشرفتی در متوقف کردن ایران نداشته و این گزاره قابل راستی آزمایی هست. میشه بفرمایید اگه این حرف سابقا توسط آقای جلیلی و جبهه مقاومت گفته شده باشه و آقای اوباما سالها بعد اون رو اعتراف کرده باشه این کجاش به معنی رفتار صحیح آقای ظریف خواهد بود؟
نقل قول کردن
0 #1 morteeeza 1392-09-19 16:18
سلام

وقتیکه دشمن از جلیلی تعریف میکنه ...یعنی دکتر ظریف دهنشونو سرویس کرده که می خوان افکار عمومی رو.... روو به جلیلی معطوف کنن.... بابا آمریکا یعنی شیطان بزرگ ...الکی جو ندید...و حرف اوون کفارو گسترش ندید.
یا علی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group