نرم افزار مبدل نصب نیست.

اگر لازم شود مردم باز سفره فتنه گران را جمع می کنند

گزارش مشکل
Loading the player...
دانلود,کلیپ,ویدیو,مستضعفین,سید احمد خاتمی,فتنه 88,آیت الله خامنه ای,خطبه نماز جمعه
8157

نمایش ویدئو در وب سایت شما


آیت‌الله سیداحمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران، ظهر امروز در خطبه‌های این هفته، با اشاره به ادعاهای برخی اصلاح طلبان و فعالان فتنه که خود را طلبکار می‌دانند، اظهار داشت: طی یکی دو ماه اخیر رئیس قوه قضائیه وارد این نکته شده‌اند که دوباره فتنه‌گران در حال جان گرفتن هستند.

وی افزود: آنان که ولایت را قبول دارند شاهد هستند که مقام معظم رهبری بیش از 200 بار در خصوص حوادث 88 از واژه فتنه استفاده کردند اما عده‌ای می‌گویند که فتنه چیست و این مرزها را کنار بگذارید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تأکید کرد: فتنه 88 یک اعتراض نبود بلکه جرم‌ بود؛ جرم، خیانت و تباه کردن حضور 40 میلیونی مردم.

آیت‌الله خاتمی اضافه کرد: فتنه 88 جرم و  اهانت به سید‌الشهدا بود و تهرانی‌ها به خاطر دارند که آنان در سال 88 میدان انقلاب و آزادی را تبدیل به میدان جنگ کرده بودند.

وی به حوادث 16 آذر سال 88 اشاره و تصریح کرد: فتنه‌گران عکس امام راحل(ره) را به آتش کشیدند و موجب کشته شدن بیگناهان، حمله به پایگاه‌های بسیج، آتش زدن مساجد، تخریب اموال مردم و ارتباط صمیمانه با بیگانگان شدند که اینها همگی جرم تلقی می‌شود و این جرم‌ها چیزی نیست که از خاطر مردم پاک شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه احساس می‌شود در این ایام برخی از این فتنه‌گران جان گرفته و طلبکار شده‌اند، گفت: فتنه‌گران با سوء استفاده از شرایط موجود و پست گرفتن برخی از دوستان و شرکای جرم خود در دولت پررو و طلبکار شده‌اند و احساس می‌کنند فضا، فضای آنان است.

آیت‌‌الله خاتمی خطاب به آنها تأکید کرد: به فتنه‌گران می‌گویم که جمعیت دهها میلیونی 9 دی ماه سال 88 نمرده‌اند و در صحنه‌اند. اگر باز بخواهید فتنه‌گری کنید به صحنه می‌آیند و سفره فتنه‌گران را جمع می‌کنند.

وی ادامه داد: من این تعبیر دادستان محترم را که فرمودند نظام نهایت ارفاق به بعضی از متهمان را کرد و این ارفاق‌ها سبب برخی ادعاها شد، سخن حق می‌دانم اما ما می‌خواهیم فتنه‌گران به دامان ملت بیایند اما فکر نکنند یکه‌تاز میدان هستند چرا که متدینین، جانبازان جبهه و جنگ و خانواده‌های شهدا میدان‌دار هستند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: آنها به ما می‌گویند شما ایجاد تفرقه نکنید! ما به آنها می گوییم که شما ایجاد تفرقه می‌کنید و به جای اینکه عذرخواهی کنید بعد از عملکردتان در فتنه 88 طلبکارانه حرف می زنید و مصاحبه می‌کنید؛ مردم ما تا آخرین نفس و قطره خون پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group